Kjetil Heiberg Daasvand

Kiropraktor

Autorisasjon (2012)

Kjetil Heiberg Daasvand er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Kjetil Heiberg Daasvand

Fantastisk hjelp, selv på en helligdag :)

Klinikk: Ensjø Kiropraktikk Skrevet

Hadde fått meg en trykk i ryggen i Påsken og klarte knapt å komme meg ut av sengen. Ringte KiroMed søndag morgen og var på plass hos Kjetil allerede samme dag.

Dagen etter, mandag som var en helligdag, stilte Kjetil også opp og knakk meg på plass. Jeg er nå 100% tilbake i form og skylder Kjetil og KiroMed en stor takk for hurtig, rimelig og super behandling.

Kan virkelig anbefales hvis du har problemer med kroppen :)

Den beste kiropraktoren jeg har vært til behandling hos.

Klinikk: Ensjø Kiropraktikk Skrevet

Jeg hadde intense hodepiner over lang tid, som begynte som murring over hele hodet som forverret seg til hodepine etter en dag på jobb.

Jeg fikk veldig god hjelp av Kjetil Heiberg Daasvand som kombinerte vanlig kiropraktorbehandling med trykkpunktbehandling med nåler. Dette gjorde at hodepinen forsvant.

Jeg fikk også hjelp til å løse opp muskelaturen i nakke og særlig skuldre som jeg alltid har vært plaget med av å ha vært veldig stive. Typisk kontor-rygg og gamle idrettsskader. Jeg merket raskt resultat med trykkpunkt behandlingen til Kjetil.

Kjetil er veldig flink til å forklare hva og hvorfor han gir behandlingen han gir. Noe som gjør deg trygg samtid som man lærer noe og jeg fikk øvelser som hjalp. Han er den første jeg har gått til som tar seg god tid med behandlingen og gir en forklaring som gjør at man virkelig får noe ut av behandlingen.

Det er alltid lett å finne timetidspunkt som passet meg,

Jeg gir mine beste anbefalinger.

KiroMed gjør en forskjell!

Klinikk: Ensjø Kiropraktikk Skrevet

Som kunde hos KiroMed opplever jeg å bli godt ivaretatt, Kjetil gjør en grundig analyse, han lytter og tar deg og dine plager på alvor. Behandlingen bærer preg av mye kunnskap og en stor interesse for faget. Der jeg kjenner smerte ser Kjetil en utfordring som skal løses.

Hos KiroMed får du kunnskap om hvordan kroppen din fungerer og øvelser som kan hjelpe deg på veien, i tillegg til behandlinger. Kjetil er opptatt av progresjon og at du skal ha det best mulig med deg selv i hverdagen. Jeg har erfaring fra andre behandlere der pengene flyr, men skavankene sitter fortsatt i kroppen. Dette er ikke noe jeg opplever hos KiroMed. Her får man behandling etter hvordan du selv opplever din egen kropp og Kjetil sin profesjonelle vurdering. Man bestiller behandling etter hva som passer inn i din hverdag og økonomi, for meg som for tiden er student, passer dette perfekt.

Ønsker du å få en seriøs behandling, av en kunnskapsrik og hyggelig kiropraktor er dette en god mulighet!

Proff, seriøs og hyggelig.

Klinikk: Ensjø Kiropraktikk Skrevet

Kjetil har behandlet meg 4 ganger de siste ukene, mot temmelig kroniske korsryggrelaterte plager i omkringliggende muskulatur, og stivhet. Behandlingen har fungert meget godt og plagene er neglisjerbare nå. Behandlingsformene har vært skreddersydde til meg og varierte, hvor jeg hele tiden har vært inkludert i dialog med Kjetil om hvordan responsen fra kroppen har vært. Om jeg føler behov for mer behandling, så blir det definitivt hos Kjetil. I tillegg kommuniserer han løst og ledig, men profesjonelt. Anbefales på det varmeste.

Anbefales!

Klinikk: Ensjø Kiropraktikk Skrevet

Imøtekommende og tar deg på alvor. Etter mange runder hos diverse kiropraktorer, har jeg endelig funnet en som "får jobben gjort". Så vel som selve behandlingen fungerer, kommer han også med gode råd om hvordan du bør tenke på egen fungering i hverdagen. Det har hjulpet meg mye å følge disse rådene og dermed blir sjansen for tilbakefall betydelig mindre! Anbefales!