Profilbilde av kiropraktor Michael D. Parham

Michael D. Parham

Profilbilde av kiropraktor Michael D. Parham
Kiropraktor

Om

Michael D. Parham er spesialist innen muskelskjelettdiagnostikk og jobber ved Din Helse Bjølsen. Han har over fem års universitetsutdannelse fra Australia, og har spesiell fokus og kompetanse på ultralyddiagnostikk og injeksjonsbehandlinger.

Han legger vekt på tverrfaglig samarbeid og samhandler med en rekke profesjoner, deriblant osteopater, naprapater, kirurger og radiologer. Spesifikt kan nevnes at Michael samarbeider med Dr. Lars H. Fosse om å tilby ultralydveiledet injeksjonsbehandling.

Michael har blitt anerkjent innen sitt fagfelt og er en aktiv bidragsyter som styremedlem i Interessegruppen for ultralyddiagnostikk i Norsk Kiropraktorforening.

Autorisasjon (2016)

Siste vurderinger av Michael D. Parham

Verdens beste lege

Klinikk: Din Helse Nydalen Skrevet

Michael er fantsatisk lege, super profesjonell, jeg ble behandlet som konge . Lege gir deg all info du trenger og riktig behandlig , ikke minst han er veldig hyggelig person og veldig sympatiskt. Synd at jeg trenger kun en behandlig, skulle gjerne komme tilbake oppleve hans kunnskap. Ble nesten frisk på vei hjem følte mye bedre om 20 minutter med min albue bursit. Anbefaller Michael på den starkeste, [navn fjernet av moderator]. 19.02 2024

Kunnskapsrik og effektiv

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Michael har behandlet meg for ulike skader, blant annet med trykkbølger, dette med meget godt resultat.

Ved hjelp av grundige tester og bruk av ultralyd har han alltid ved første konsultasjon diagnostisert årsaken knyttet til smerteopplevelsen.
Dette er svært effektivt og tiltak kan raskt igangsettes.

Jeg opplever Michael som en god kommunikator.
Han har høyt kunnskapsnivå og er flink til å lytte og forklare.

I tillegg er han alltid hyggelig og blid.

Klar anbefaling!

Kompetent og effektiv

Klinikk: Helhetsgården Helse AS Skrevet

En som virkelig kan sakene. Jeg trengte en behandling for å komme på plass igjen. Min tidligere kiropraktor ville brukt fire, og han var også drivende flink. Men dette var noe helt annet. Kan bare anbefale på det varmeste.
Også greit å kunne bestille time selv på nett.

Beste jeg har opplevd!

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sentrum Skrevet

Gikk til Michael i desperasjon da jeg slet kraftig med migrene. Fikk full oppfølging på alle plan. Visste jeg var i trygge hender. Dette er en kirporaktor jeg vil anbefale av hele mitt hjerte til alle som sliter med migrene eller andre former av smerte en kiropraktor kan hjelpe med. Dette er en kiropraktor som vier all sin tid til deg som pasient. Virkelig verdt besøket.

Dette er den beste kiropraktoren jeg har vært hos noen gang

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sentrum Skrevet

Dette er ikke bare en kiropraktor, men han er også min "fastlege". De nyere utdannede kiropraktorene har virkelig fått det til. Det eneste han ikke kan gjøre er å administrere mine medisiner, men hvis det er noe tvil tar han kontakt med fastlege enten direkte eller via brev. Har aldri opplevd så bra oppfølgning og vurdering av mine smerter noen gang.
Når vanlig behandling ikke gikk slik det skulle gikk vi til bruk av trykkbølgebehandling. Innen 4 behandlinger var knesmertene og albuesmertene helt borte. Her er det god hjelp å få!