Sindre Ormbostad Daugstad

Sindre Ormbostad Daugstad er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Sindre Ormbostad Daugstad

En god kiropraktor

Klinikk: Kiropraktorklinikk1 Skrevet

Jeg hadde lenge vondt i ryggen, og har vært hos Sindre i litt over en måned nå. Ønsker å si at jeg syns at han er en kjempeflink kiropraktor, fordi smertene i ryggen er blitt ganske minimale etter å ha vært hos han for behandling. Dette har også ført til at kroppen føles mye lettere og det er enklere å jobbe mer og være effektiv og energifull i forhold til før.

Han er imøtekommende når han tar i mot pasienter og er hyggelig å prate med.

Anbefaler å dra til han hvis du lider av smerter, for å få en bedre hverdag.

Mer selger enn kiropraktor

Klinikk: Kiropraktorklinikk1 Skrevet

I likhet med andre, hadde jeg også følelsen av å være på et samlebånd, mest fokus på salg, infomøter + verving av venner og bekjente..

Ironisk nok snakket han mye om at stress var mye av årsaken til dårlig helse. Men en behandling på ca 5 min pr gang og betale 400-500,- vil jeg si skaper mer stress enn mye annet for en som har lite penger og trenger hjelp.
Aldri før har jeg opplevd så kort og lite effektiv behandling for så mye penger..

Jeg merket ikke noe virkning etter mange behandlinger, røntgen osv..
Mye av behandlingen på max 15 min pr gang gikk ut på en lang monolog. Opplevdes lite villig til å lytte og høre andres tanker og meninger. Forsøkte i tillegg å selge en manipulasjons cd for om omprogrammere tankene mine, som i hans mening var en stor del av problemet..
Etter å ha opplevd at han gang på gang ikke hørte på meg og at han ble meget irritert, fikk jeg nok.
Har ikke angret på at jeg sluttet i ettertid, ettersom jeg fikk bedre behandling for pengene andre steder.. :)

Grundig, kunskapsrik og behagelig

Klinikk: Kiropraktorklinikk1 Skrevet

Har slitt med en skade og smerter i nedre del av ryggen i mange år. Fikk en grundig undersøkelse og god tips om sittestilling for å hindre feilbelastning. Følte meg trygg og fikk god informasjon om behandlingsforløp og hva jeg burde gjøre selv.

Behandlingen har gitt meg en mye bedre hverdag og mulighten til å trene og gå lange turer i skog og mark.

Kiropraktoren kunne vært enda tydligere på hva jeg burde gjøre selv for å unngå feilbelastninger.

Magiker med kne

Klinikk: Kiropraktorklinikk1 Skrevet

Er fornøyd med løsning av korsrygg låsning mellom L2 og L3 og styrketreningseffekten i forhold til dette. Mest spesielt er at han fikset kneet. Knesmerter jeg hadde ett par dager i året er nå borte. Krykkene har ikke vært i bruk på to år og jeg sender nå en kompis over for knesjekk.

Inntjening i fokus

Klinikk: Kiropraktorklinikk1 Skrevet

Samlebånd med fokus på effektivitet og lønnsomhet for bedriften. Man kommer inn den ene døren mens forrige pasient forsvinner ut den andre, 4 minutter etter går man selv ut og en ny kommer inn første dør.

Passer best for dem som har det veldig travelt, og ikke bryr seg om å betale 400 kr for 5 minutter.