Sindre Ormbostad Daugstad

Kiropraktor

Autorisasjon (2008)

Kiropraktorklinikk1 Telefonnummer23 89 83 8823 89 83 ...
Metro Senter, Bibliotekgata 30 1473 Lørenskog
Sindre Ormbostad Daugstad er kiropraktor i Lørenskog

Siste vurderinger av Sindre Ormbostad Daugstad

Vær skeptisk og ikke bestill ny time hvis du er usikker!

Klinikk: Kiropraktorklinikk1 Skrevet

Søkte hjelp for ryggplager og bestemte meg for å prøve kiropraktor Sindre Daugstad. Dessverre var min erfaring langt ifra det jeg forventet, og jeg vil anbefale andre å tenke seg om før de velger å ta behandling hos ham.

Jeg oppsøkte en kiropraktor med forhåpning om å motta målrettet hjelp for mine ryggplager, men ble parallelt anbefalt alternativ medisin. Dette var ikke det jeg så etter og var ikke i tråd med mine forventninger til behandling hos en kiropraktor, men takket uproblematisk nei til dette.

Han er en dyktig og pågående selger. Etter mitt første besøk, ble jeg nesten presset til å kjøpe en pakke med opptil 36 behandlinger. Dette ble fremstilt som et “kupp” og det ble til og med tilbudt avbetalingsordninger. Dette føltes pågående og etter å konferert med andre ble jeg anbefalt å ikke slå til på ett slikt «pakketilbud» noe jeg er veldig glad for i ettertid.

Veldig kort konsultasjonstid er standard hos han, det ser jeg andre også skrive. Gjennom de 7-8 gangene jeg gikk til ham, ble det brukt omtrent 5 minutter per besøk (utenom førstegangkonsultasjonen som tok 20-30min). Dette ga meg ikke tillit til at min progresjon ble grundig vurdert eller behandlet.

Min erfaring var langt unna standarden, nå som jeg vet hvordan andre i yrket opererer.

For de som kanskje har hatt en positiv erfaring med ham, er det flott, men vær oppmerksom på at dette kan være veldig langt unna normal behandling du vil få fra tilnærmet alle andre i bransjen. Dette begrunner jeg med at ihvertfall en av teknikkene som ble utført på meg har jeg nå fått bekreftet at ikke en standardisert kiropraktisk teknikk. Så jeg er usikker på den faktiske kompetansen kan ha blitt «utvannet» av alternativ behandlig.

Jeg vil råde forsiktighet for de som vurderer å søke behandling hos kiropraktor Sindre Daugstad, spesielt hvis det er første gang du oppsøker en kiropraktor eller fysioterapeut og ikke vet hvordan det skal fungere.

Trygg og kunnskapsrik kiropraktorklinikk1👌👍🙏❤

Klinikk: Kiropraktorklinikk1 Skrevet

Jeg fikk Coaching time 4 uke siden hos Sindre, Jeg ble bedre både fysisk og psykisk i det hverdagen livet mitt, smarte fritt og sover bedre i . Folkens jeg anbefaler dere på starkes å ta Coaching timen.
Tusen takk Sindre at jeg fikk god hjelp. 🙏👍❤

Samlebånd følelse

Klinikk: Kiropraktorklinikk1 Skrevet

Slet med betennelse i håndledd. Gikk dessverre hit litt for mange ganger. Var inne 5 min hver gang, noen knekk, og betalte 500 kr. Ble aldri bedre.

Fikk også råd om å ta med babyen min på 6 mnd for en sjekk, selv om jeg aldri hadde nevnt noe om problemer. Uttrykte også meninger om vaksineskepsis knyttet til barnevaksinasjonsprogrammet.

Sitter med inntrykk av at han bare ønsker å tjene mest mulig, og bruke kortest mulig tid på pasientene.

En god kiropraktor

Klinikk: Kiropraktorklinikk1 Skrevet

Jeg hadde lenge vondt i ryggen, og har vært hos Sindre i litt over en måned nå. Ønsker å si at jeg syns at han er en kjempeflink kiropraktor, fordi smertene i ryggen er blitt ganske minimale etter å ha vært hos han for behandling. Dette har også ført til at kroppen føles mye lettere og det er enklere å jobbe mer og være effektiv og energifull i forhold til før.

Han er imøtekommende når han tar i mot pasienter og er hyggelig å prate med.

Anbefaler å dra til han hvis du lider av smerter, for å få en bedre hverdag.

Mer selger enn kiropraktor

Klinikk: Kiropraktorklinikk1 Skrevet

I likhet med andre, hadde jeg også følelsen av å være på et samlebånd, mest fokus på salg, infomøter + verving av venner og bekjente..

Ironisk nok snakket han mye om at stress var mye av årsaken til dårlig helse. Men en behandling på ca 5 min pr gang og betale 400-500,- vil jeg si skaper mer stress enn mye annet for en som har lite penger og trenger hjelp.
Aldri før har jeg opplevd så kort og lite effektiv behandling for så mye penger..

Jeg merket ikke noe virkning etter mange behandlinger, røntgen osv..
Mye av behandlingen på max 15 min pr gang gikk ut på en lang monolog. Opplevdes lite villig til å lytte og høre andres tanker og meninger. Forsøkte i tillegg å selge en manipulasjons cd for om omprogrammere tankene mine, som i hans mening var en stor del av problemet..
Etter å ha opplevd at han gang på gang ikke hørte på meg og at han ble meget irritert, fikk jeg nok.
Har ikke angret på at jeg sluttet i ettertid, ettersom jeg fikk bedre behandling for pengene andre steder.. :)