Sindre Ormbostad Daugstad

Sindre Ormbostad Daugstad er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Sindre Ormbostad Daugstad

Magiker med kne

Klinikk: Kiropraktorklinikk1 Skrevet

Er fornøyd med løsning av korsrygg låsning mellom L2 og L3 og styrketreningseffekten i forhold til dette. Mest spesielt er at han fikset kneet. Knesmerter jeg hadde ett par dager i året er nå borte. Krykkene har ikke vært i bruk på to år og jeg sender nå en kompis over for knesjekk.

Inntjening i fokus

Klinikk: Kiropraktorklinikk1 Skrevet

Samlebånd med fokus på effektivitet og lønnsomhet for bedriften. Man kommer inn den ene døren mens forrige pasient forsvinner ut den andre, 4 minutter etter går man selv ut og en ny kommer inn første dør.

Passer best for dem som har det veldig travelt, og ikke bryr seg om å betale 400 kr for 5 minutter.

Lyttet ikke

Klinikk: Kiropraktorklinikk1 Skrevet

Følelse av samlebånd og lyttet ikke til min objektive mening. Mye fokus på justering mens min rygg tydelig ikke hadde godt av det. Konsultasjonen varte max 10 min hver gang.

For mye selger, for lite kiropraktor

Klinikk: Kiropraktorklinikk1 Skrevet

Behandlingen er effektiv, men litt for samlebånd-aktig. Man betaler 470 kr for hver behandling på 5 minutter. Hos andre klinikker får man en halvtime (massasje kombinert med kiropraktikk) for samme pris.

Når han i tillegg prøver å få deg til å invitere med vennene dine på et infomøte, så blir det litt for mye selger, og litt for lite kiropraktor for min smak.

Byttet til Klinikk for alle og er storfornøyd med forandringen.