Ronny Dybdahl

Storo Kiropraktorklinikk
Vitaminv. 7-9 0485 Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Ronny Dybdahl

Dyktig, hyggelig og effektiv m.m.

Klinikk: Storo Kiropraktorklinikk Skrevet

Har gått til Ronny av og til siden han begynte sin praksis på Storo, noe over 10 år. Tenker problemløsing fremfor profitt. Flink til å lytte, diagnostisere og rett på behandling som virker. Han henviser straks videre hvis han mener annen behandlingsform kan være bedre.

Enig i alt førstemann her sier.

Kan anbefale Ronny Dybdahl på det varmeste.

Endelig noen som behandler lidelsen, ikke symptomer!

Klinikk: Storo Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg har vært plaget med en skulder helt fra jeg var liten og gått til utallige behandlingstimer hos fysioterapeuter, manuellterapeuter, idrettsmassører osv, men det som gikk igjen var symptombehandling. Jeg har også alltid bare fått ubrukelige rehabøvelser som ikke har utgjort en forskjell. Ronny var den første behandleren som virkelig forsøkte å forstå problemet og finne en permanent løsning. Han er profesjonell, dyktig, blid og rett og slett utrolig flink. Det er tydelig at han holder seg oppdatert innen sitt fagområde og alltid forsøker å finne en raskest mulig løsning for sine pasienter. Jeg tror det spiller mindre rolle om det er fysioterapi, manuellterapi, osteopati eller kiropraktikk man går for - det viktigste er å finne en behandler som tar deg på alvor og vil gjøre deg frisk raskt, foran å tjene penger på mange behandlingstimer - og det får du hos Ronny.