Ståle Engevik Ellingsen

Ståle Engevik Ellingsen er kiropraktor i Øygarden

Siste vurderinger av Ståle Engevik Ellingsen

Tennisalbue

Klinikk: Ågotnes Fysioterapi Skrevet

Ståle er en dyktig kiropraktor, og veldig dyktig med nåler! Når man forklarer sine smerter og områder klarer han å sette nålene på riktig plass og løser opp de vonde knutene/låsningene! Han har hjulpet meg med låst nakke, og nå jobber vi med dobbeltsidig tennisalbue! Jeg har forsøkt mye siste to årene, og etter tre behandlinger hos Ståle begynner jeg å bli bedre! Smertefullt mens det står på, og blir helt utladet resten av dagen, men hjelper utrolig bra!

Meget dyktig og kunnskapsrik!

Klinikk: Ågotnes Fysioterapi Skrevet

Endelig en som får det skikkelig til, veldig dyktig behandler, alltid smilende og bli og tar seg tid til pasienten. Flink til å lytte, flink til å knekke og får det alltid til i motsetning til mange andre kiropraktorer jeg har prøvd årene igjennom.

Så lenge han holder seg innenfor rekkevidde blir det fast behandler for min del. Denne omtalen kommer etter jeg har gått til han i over 2 år.

Meget dyktig! Rett mann på rett plass!

Klinikk: Ågotnes Fysioterapi Skrevet

Faglig veldig flink! Forklarer hva han gjør og hvorfor han gjør det. Tar seg alltid god tid / den tiden han trenger. Dette resulterer i at han ofte blir litt forsinket, men dette er helt ok. Det er bedre å ha en forsinket kiropraktor som gjør en knallgod jobb, enn å ha en kiropraktor som holder tiden, men gjør en mindre bra jobb.
Hyggelig, imøtekommende, genuint interessert i pasientene, positiv og serviceinnstilt. Aldri lang ventetid på time. Er er det noe akutt, får man time på dagen eller neste dag.
Tør å ta litt i for å få knekt ting på plass, akkurat slik det skal være :)

Kan varmt anbefale denne kiropraktoren! Knalldyktig!