Tiril Wam Grønborg

Kiropraktor

Autorisasjon (2014)

Tiril Wam Grønborg er kiropraktor i Drammen

Siste vurderinger av Tiril Wam Grønborg

Veldig godt inntrykk og anbefales sterkt!

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Har vært hos ulike kiropraktorer i ulike perioder. Tiril er en kiropraktor som ser hele deg og tar tak i det som må tas tak i enten det ligger innunder hennes behandlingsmetode eller det kreves henvisning videre. Hun er behagelig og jeg føler meg godt ivaretatt hos henne. Kan anbefales på det sterkeste!

Kiropraktor av topp kvalitet!

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Hos Tiril blir du tatt på alvor og får super god hjelp. Kan ikke hun hjelpe har hun gode forslag til hva som bør prøves og anbefaler andre behandlinger og behandlere. Hun tar seg god tid til deg som pasient. Virkelig superflink og behagelig kiropraktor.

Faglig dyktig og meget grundig

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Tiril har høy fokus på å levere solid og faglig vurdering av dine plager som pasient. Hun er grundig og bruker mye tid på "Research" for at du som pasient skal få den beste behandlingen som mulig basert på faglig kompetanse og tverrfaglighet dersom du trenger det.

Tiril har en naturlig positiv holdning og er alltid i godt humør, etter et besøk hos henne vil du nok sitte igjen med en god følelse at du har blitt godt mottatt, fått en riktig behandling der og da, og ikke minst fått en form for forklaring på hvordan dine plager har oppstått og en fremdriftsplan for å få deg frisk igjen.

Beste kiropraktoren:)

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Jeg har gått til Tiril siden hun startet på klinikk for alle. Hun har en faglig kompentanse og er superflink til å se kundens behov. Virkelig å anbefale på det høyeste:)!

Dyktig og flink Kiropraktor

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Tiril er en flink og dyktig kiropraktor. Med gode kommunikative egenskaper "skaper" hun en forståelse for lekfolk som meg selv om hvor problemet sitter. Og hvorfor dette skjedde/skjer.
Hun går metodisk tilverks og har en tydelig plan for å fikse problemet.
Har vært til flere kiropraktorer over en 20 års periode men dette er første gang jeg har møtt noen så effektiv og god!
Anbefaler hun på det sterkeste.