Tiril Wam Grønborg

Kiropraktor

Autorisasjon (2014)

Tiril Wam Grønborg er kiropraktor i Drammen

Siste vurderinger av Tiril Wam Grønborg

Veldig dyktig med baby! Empatisk, trygg, kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk for Alle Drammen Skrevet

Vi var til Tiril pga trøbbel med amming. Det viste seg å være stramt tungebånd samt spenninger i kroppen etter fødsel. Hun henviste oss videre for klipp og fulgte oss tett opp i tiden etterpå. Som (førstegangs)foreldre følte vi oss trygge og ivaretatt.

Til tross for litt lang reiseveg var det verdt hver tur og krone! Kan anbefales på det varmeste.

Ivaretatt og fulgt opp

Klinikk: Klinikk for Alle Drammen Skrevet

Tiril er oppriktig interessert i å hjelpe. Hun har tid, følger nøye opp, og henviser videre om det er mistanke om noe mer. Hun er alltid tilgjengelig og strekker seg langt for pasientene. Hun kommuniserer godt, lytter og er tilstede. Anbefaler henne til alle. Takk for alt både behandling, trygghet i samtaler og støtte.

Tilgjengelig, kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk for Alle Drammen Skrevet

Vi gar blitt møtt på en veldig god og generøs måte. Følte oss trygge på både god behandling og på å stille spørsmål, ta kontakt og råd.

Anbefaler Tiril til alle med småbarn og evt problematikk.

For oss gjalt det spesifikt tungebånd men opplevde at hun tok seg tid til å se over ‘hele kroppen’ og fikk god kontakt med både meg som forelder forelder og barn.

God og trygg opplevelse.

Anbefales til baby!

Klinikk: Klinikk for Alle Drammen Skrevet

Tiril er dyktig med spedbarn og har blant annet god kompetanse på stramt tungebånd. Anbefales ved ammeproblemer, generell uro, smerter og stivhet i kropp hos baby. Vi har fått veldig god hjelp!

Faglig dyktig, trygg og empatisk

Klinikk: Klinikk for Alle Drammen Skrevet

Merket forbedring allerede etter første behandling etter år med plager og mye utredning uten resultat. Mye av smertene er helt borte nå og kroppen føles generelt MYE bedre. Anbefaler denne flotte kiropraktoren på det varmeste.