Bjørn Erik Sunde Grønnevik

Kiropraktor

Autorisasjon (1993)

Meraki Helse Tennebekk Telefonnummer56 12 69 6656 12 69 ...
Lyderhornsveien 293 5171 Loddefjord
Bjørn Erik Sunde Grønnevik er kiropraktor i Øygarden og Bergen

Siste vurderinger av Bjørn Erik Sunde Grønnevik

Trygg og ivaretatt

Klinikk: Meraki Helse Sotra Skrevet

Jeg har gått til flere behandlere hos Meraki Helse i mange år. Kiropraktor Bjørn Erik Grønnevik har jeg gått til siden 1997 og slet med bekkenløsning. Jeg har alltid følt meg prioritert og ivaretatt. I senere år har jeg hatt god hjelp av de andre terapeutene også. Da de startet Meraki Helse ble det veldig naturlig for meg å følge med. En ny ting de tilbyr der er samarbeid på tvers av kompetanse. Det er en ganske kul opplevelse å ligge på benken for strukturell behandling og nåler og så kommer kiropraktoren inn for å gjøre en liten knekk for maks utbytte av behandlingen - og uten noe tillegg i prisen attpåtil! Meraki Helse er for meg som med fastlegen, mitt naturlige valg når det er deres ekspertise jeg trenger!

Er det penger som er drivkraften?

Klinikk: Vestkantklinikken Sandsli Skrevet

Jeg gikk til Grønnevik fordi jeg var litt stiv i nakken og ville prøve kiropraktikk. Etter en overfladisk undersøkelse konkluderte han at jeg var et fysisk vrak og måtte gå til behandling hos ham tre ganger I uken om jeg skulle ha mulighet til å bli bra. I tillegg måtte jeg gå tre ganger i uken til en muskelterapeut på same klinikk - nemlig hans kone. Et slikt behandlingsregime fant jeg helt absurd og dessuten økonomisk krevende, så etter to behandlinger droppet jeg både behandling og klinikk. Etter et år med yoga en gang I uken, er jeg nå helt fin!

Trygg tryggere tryggest!

Klinikk: Vestkantklinikken Sandsli Skrevet

En fantastisk mann, som lever for yrke sitt! Savner bli knekt opp lit!!!
Så tror jeg må ha en dobbel date. Med Han og kone!
Har gått hos han side jeg var høygravid17 år siden

Ikke en kiropraktor jeg vil anbefale

Klinikk: Vestkantklinikken Vannkanten Skrevet

Gikk til Grønnevik på grunn av vondt i nakke og skuldre. Opplevde han viste liten interesse for selve behandlingen utover å knekke det han skulle. Var veldig opptatt av å snakke om sine private erfaringer, som lå langt utenfor det jeg oppfatter at er naturlig eller bekvemt å snakke med en fremmed kiropraktor om. Han kom også med beskrivende kommentarer om min kropp som overhodet ikke handlet om behandlingen. Jeg sluttet å gå til Grønnevik da jeg opplevde han som ubehagelig.

Utrolig hyggelig og dyktig kiropraktor

Klinikk: Vestkantklinikken Sandsli Skrevet

Bjørn Erik fikser et hvert problem du skulle på kortest mulig tid. Dette gjør det lett å dra til kiropraktoren i en travel hverdag. Hyggelig samtalepartner å ha under behandlingen. Man blir grundig informert om hva som er problemet og hvordan det fikses.