Bjørn Erik Sunde Grønnevik

Klinikk For Alle Sandsli, Klinikk For Alle Vestkanten

1993

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Klinikk For Alle Sandsli Telefonnummer0232502325 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandslihaugen 10 5254 Sandsli
Klinikk For Alle Vestkanten Telefonnummer0232502325 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Loddefjordveien 2 5171 Loddefjord
Bjørn Erik Sunde Grønnevik er kiropraktor i Bergen

Siste vurderinger av Bjørn Erik Sunde Grønnevik

Er det penger som er drivkraften?

Klinikk: Vestkantklinikken Sandsli Skrevet

Jeg gikk til Grønnevik fordi jeg var litt stiv i nakken og ville prøve kiropraktikk. Etter en overfladisk undersøkelse konkluderte han at jeg var et fysisk vrak og måtte gå til behandling hos ham tre ganger I uken om jeg skulle ha mulighet til å bli bra. I tillegg måtte jeg gå tre ganger i uken til en muskelterapeut på same klinikk - nemlig hans kone. Et slikt behandlingsregime fant jeg helt absurd og dessuten økonomisk krevende, så etter to behandlinger droppet jeg både behandling og klinikk. Etter et år med yoga en gang I uken, er jeg nå helt fin!

Trygg tryggere tryggest!

Klinikk: Vestkantklinikken Sandsli Skrevet

En fantastisk mann, som lever for yrke sitt! Savner bli knekt opp lit!!!
Så tror jeg må ha en dobbel date. Med Han og kone!
Har gått hos han side jeg var høygravid17 år siden

Ikke en kiropraktor jeg vil anbefale

Klinikk: Vestkantklinikken Vannkanten Skrevet

Gikk til Grønnevik på grunn av vondt i nakke og skuldre. Opplevde han viste liten interesse for selve behandlingen utover å knekke det han skulle. Var veldig opptatt av å snakke om sine private erfaringer, som lå langt utenfor det jeg oppfatter at er naturlig eller bekvemt å snakke med en fremmed kiropraktor om. Han kom også med beskrivende kommentarer om min kropp som overhodet ikke handlet om behandlingen. Jeg sluttet å gå til Grønnevik da jeg opplevde han som ubehagelig.

Utrolig hyggelig og dyktig kiropraktor

Klinikk: Vestkantklinikken Sandsli Skrevet

Bjørn Erik fikser et hvert problem du skulle på kortest mulig tid. Dette gjør det lett å dra til kiropraktoren i en travel hverdag. Hyggelig samtalepartner å ha under behandlingen. Man blir grundig informert om hva som er problemet og hvordan det fikses.

Dyktig

Klinikk: Vestkantklinikken Vannkanten Skrevet

Hadde skikkelig senebetennelse i albuen. Bjørn Erik Grønnevik behandlet med trykkbølge og jeg ble helt fin!