Øistein Holm Haagensen

Vitaminveien 6, Storo Senteret, 3. etasje 0485 Oslo

Siste vurderinger av Øistein Holm Haagensen

Ekstremt kunnskapsrik

Klinikk: Kiropraktor Øistein Holm Skrevet

Lang erfaring fra ulike deler av helsetjeneste. Omfattende etterutdanning og mye praksiskunnskap
Bred kunnskap

Meget dyktig, han "reddet" ryggen til sønnen min

Klinikk: Kiropraktor Øistein Holm Skrevet

Som mor kom jeg litt fortvilet til Øistein med en sønn på 12 år, som hadde slitt med ryggproblemer i et par måneder - muligens etter for mye trening, da han er meget aktiv innenfor flere idrettsgrener.

Opplevde at Øistein tok seg god tid til å sette seg inn i problemstillingen, at vi ble tatt på alvor og at sønnen min fikk en meget grundig undersøkelse og tid til behandling.

Fra å halte inn til den første timen til Øistein, samt å ha store ryggmsmerter, ble han nesten helt fin bare i løpet av den første behandlingen. Etter en behandling til - i tillegg til daglige hjemme-øvelser for å stabilisere korsryggen (øvelser som Øistein instruerte oss grundig om) er ryggen til sønnen min nå helt fin igjen. Og så fortsetter han med Øisteins forebyggende øvelser, som han selv merker gjør veldig godt.

Opplever Øistein som en meget dyktig, erfaren og pålitelig kiropraktor som tar pasientene sine seriøst. Og som jeg vet, via felles bekjente i vårt treningsmiljø, tar faget sitt meget seriøst og utfordrer seg selv med stadig videre faglig utvikling og interesse.

Kan anbefales på det varmeste.

Den beste og mest tålmodige

Klinikk: Kiropraktor Øistein Holm Skrevet

Øistein tar seg tid og lytter. Han er tydelig veldig engasjert og er stadig på nye kurs og etterutdanninger for å holde seg oppdatert. Han har mange års erfaring og er tydelig respektert i bransjen. Den flinkeste jeg vet om og jeg ville aldri gått til noen andre.

Kunnskapsrik og flink

Klinikk: Kiropraktor Øistein Holm Skrevet

Øistein Haagensen er en svært kunnskapsrik og flink kiropraktor som følger opp sine pasienter svært godt. Han er nysgjerrig på nye behandlingsmetoder, og holder seg oppdatert på mange områder innenfor medisin; ikke bare kiropraktikk. Han bruker den tiden som er nødvendig på hver pasient.

Min "Gud"

Klinikk: Kiropraktor Øistein Holm Skrevet

Etter et kompresjonsbrudd i ryggen og mange, mange år med store smerter og ulike bahandlinger, fikk jeg anbefalt Øistein Holm Haagensen.

Han fikk meg smertefri i løpet av noen få behandlinger. Når ryggen begynner å krangle nå så er jeg bra etter 2 behandlinger.

Han er hyggelig, interessert og flinkt til å forklare og veldig god på å oppdatere sin egen kunnskap.

Jeg bruker 3 timer hver vei for å få behandling av ham, det sier noe om dyktigheten hans.