Elisabeth Loeng Hayfield

Elisabeth Loeng Hayfield er kiropraktor i Gjøvik

Siste vurderinger av Elisabeth Loeng Hayfield

Hyggelig og veldig flink

Klinikk: 60 Grader Nord Kiropraktikk Gjøvik Skrevet

Dette må være verdens hyggeligste dame. Jeg har aldri følt meg så godt ivaretatt før jeg bestilte meg en time hos henne. Aldri forsinket, muligheter for å få time raskt, og utrolig dyktig. Hun hører på hva jeg sier, og gir meg alltid gode råd. Det skulle vært flere som henne her i verden

Kunnskapsrik og behagelig

Klinikk: 60 Grader Nord Kiropraktikk Gjøvik Skrevet

Faglig dyktig og behagelig som person. Opplever alltid å bli tatt på alvor. Tester og behandler det hun kan og sender pasienten videre om det trengs annen kompetanse enn hun har.

Veldig fornøyd!

Klinikk: 60 Grader Nord Kiropraktikk Raufoss Skrevet

Jeg har alltid vært svært fornøyd med behandlingen jeg har fått, enten det har vært langvarig eller kortvarig. Opplever hun som kunnskapsrik, fagligt sterk og genuint glad i yrket sitt. Alltid blid og imøtekommende. Raske timeavtaler og sjelden forsinket. Jeg føler meg trygg på at jeg får best mulig behandling og jeg kan absolutt anbefale henne videre.

Bra

Klinikk: 60 Grader Nord Kiropraktikk Gjøvik Skrevet

Meget dyktig og flink behandler som tar vare på hele deg. Hun setter seg ned for å lytte til hva jeg sier og ikke bare akkurat det du er der for. Rolig og behagelig dame med omsorg for pasientene. Får rask time også.

Hyggelig men...

Klinikk: 60 Grader Nord Kiropraktikk Gjøvik Skrevet

Veldig hyggelig dame, og man føler seg trygg. Føler igrunn at hun synser mye, og skjelden kommer med konkrete tiltak. Min erfaring er at hun ikke undersøker eller hører nok på pasienten. Ble heller ikke noe bedre av å gå til henne.