Carl-Erik Høgquist

Kiropraktor

Autorisasjon (2003)

Knarvik Kiropraktorklinikk Telefonnummer56 35 36 7056 35 36 ...
Kvernhushaugane 10 5914 Isdalstø
Carl-Erik Høgquist er kiropraktor i Alver

Siste vurderinger av Carl-Erik Høgquist

Dyktig kiropraktor

Klinikk: Knarvik Kiropraktorklinikk Skrevet

Carl-Erik er en helt fantastisk, dyktig, omsorgsfullt kiropraktor. Han møter pasient på en fin måte og svært kunnskapsrik, undersøker grundig og forklarer veldig godt underveis. Anbefaler virkelig å velge han som kiropraktor dersom du trenger. FANTASTISK KIROPRATOR👍

Wow, for en fantastisk kiropraktor!!

Klinikk: Knarvik Kiropraktorklinikk Skrevet

Carl-Erik er en helt fantastisk kiropraktor proppfull av kunnskap, dyktighet, humor og vennlighet.

Han møter deg på en fabelaktig måte, gir deg hjelpen du behøver, og følger deg opp hver gang du er der ved å spørre diverse relevante spørsmål som om det har blitt bedre siden sist gang.

Tipp topp tommel opp!! Anbefaler virkelig å velge han som kiropraktor dersom du trenger å bli knekket opp! Det tviler jeg ikke eneste sekund på!

Helt fantastisk

Klinikk: Knarvik Kiropraktorklinikk Skrevet

Fantastisk dyktig og svært kunnskapsrik, undersøker grundig og forklarer veldig godt underveis! Han har hjelpt meg i flere år og jeg er svært trygg på alt han gjør! Han har med sin behandlinger utvilsomt økt min livskvalitet! Han er lett og prate med og holder en fin tone med sine pasienter! Jeg anbefaler han på det sterkeste til alle som trenger en dyktig og seriøs kiropraktor!

Åpen og flink

Klinikk: Knarvik Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg kan prate åpent om det som plager meg, og jeg får gode forklaringer underveis. Den beste kiropraktoren jeg har vært hos!