Tom Hatteberg Iversen

Kiropraktor Klinikken

2005

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Kiropraktor Klinikken Telefonnummer77 06 99 0077 06 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rikard Kaarbøs plass 3 9405 Harstad
Tom Hatteberg Iversen er kiropraktor i Harstad

Siste vurderinger av Tom Hatteberg Iversen

Effektiv behandling

Klinikk: Kiropraktor Klinikken Skrevet

Bedre behandling skal man lete lenge etter! Anbefaler Tom på det sterkeste. Legen ville sykemelde meg, men så ringte jeg Tom etterpå og fikk akutt time og ble bedre etter første behandling. jeg kunne fortsette å jobbe og alle parter er tjent med det. Som sagt anbefales på det sterkeste!

Fantastisk

Klinikk: Kiropraktor Klinikken Skrevet

Hos Tom har vi vært me gutten vår som første gang var bare 6uker. Fikk god oppfølging i ettertid og har fått fantastisk god hjelp. Vi fikk en ny hverdag med mindre skriking etter at låsningene forsvant i rygg og nakke. Også jentungen vår på 16 mnd har fått go hjelp med låsning i hofte, noe som har hindret henne i å lære gå. Hun har eksplodert i utvikling etter vi var hos Tom, egentlig med lillebroren,men med det trente øye som Tom har så såg han at her var det noe som ikke stemte. En fantastisk flink kiropraktor som har hjulpet både mor med bekken og far med ryggen og ungdommen i huset med det dem har plagdes med. Dette er virkelig en kiropraktor for hele familien. Vet ikke hva vi skulle ha gjort uten han. Han er alltid blid, tilgjengelig og lett å få time hos. Han er profesjonell, gir gode råd og lytter til det en har å si.

Alltid hjelp å få

Klinikk: Kiropraktor Klinikken Skrevet

Alltid tilgjengelig, og alltid god hjelp å få. Veldig fornøyd med Tom og kan uten tvil anbefale han.