Karl Henrik Jaeger

Bekkestua Kiropraktikk og helse
Gamle Ringeriksvei 31 1357 Bekkestua
Karl Henrik Jaeger er kiropraktor i Bærum

Siste vurderinger av Karl Henrik Jaeger

Svært høy faglig kompetanse, og dyktighet i sitt fagfelt

Klinikk: Bekkestua Kiropraktikk og helse Skrevet

Under konsultasjonen ble jeg virkelig lyttet til da jeg forklarte min helsetilstand til Henrik J. Den kliniske undersøkelsen brukte han god tid på, dobbelt og trippel-sjekket at motoriske funksjon var god, og noterte alle avvik og potensielle avvik. Jeg følte ganske raskt her at behandleren var høyest interessert i å forstå min bevegelsesfunksjon, og hvor problemene satt. Dette stemte etter flere behandlinger. Han er utstyrt med røntgenmaskin, og tok 2 bilder av min rygg, og fant bla. en sjevhet i søylen som verken fastlege, Bærum sykehu, andre kiropraktorer, eller volvat har klart å finne.
Flott oppfølging - god dialog og tilpasser behandling etter behov, gir god veiledning på selvhjelp.

Ingen annen kiropraktor får røre (ødelegge) min rygg. Henrik J. er den enste som har klart å bygge den opp den frisk og sterk igjen.
Kan også nevne at Henrik presser lett på ledd, hvor de fleste andre kiropraktorer oppleves som langt mer brutale med sine manipuleringmetoder, som lett gir smertefulle bivirkninger.

Endelig ble jeg kvitt hodepine jeg har slitt med i 16 år, som ingen annen kunne kurere.
Har anbefalt mange denne behandleren, og alle har sakt de fikk et bedre liv etter behandling hos han.

Anbefales!

Fantastisk!

Klinikk: Bekkestua Kiropraktikk og helse Skrevet

Meget dyktig. "Reddet livet mitt" da jeg hadde store smerter etter prolaps og diverse annet. Hadde på forhånd vært hos flere leger, fysioterapeut, manuellterapeut og osteopat...uten å få hjelp!

Hos Karl Henrik fikk jeg endelig røntgen, henvisning til MR og endelig riktig behandling utifra riktig "diagnose". God kiropraktor! Anbefales!