Jack William Johnsen

Jack William Johnsen er kiropraktor i Bærum

Siste vurderinger av Jack William Johnsen

Kjempe fornøyd

Klinikk: Kiropraktikk & Helse avdeling Bekkestua Skrevet

Jeg har gått til Jack siden jeg var barn og går sporadisk til han fremdeles. Han tar seg god tid og finner riktig behandling for den enkelte. Han spør om det er greit før han gjør noe, spesielt om han skal gjøre noe han ikke har gjort på deg før. Han videreutvikler seg innen for faget og tar pasientens plager på alvor. Jeg er strålende fornøyd. Jeg har gått til en annen hvis Jack har vært på ferie eller lignende, men foreløpig er det bare Jack som får løst problemene mine

Hyggelig og virker flink men ga meg følelse at han er mest interessert i å tjene penger

Klinikk: Kiropraktikk og helse avd Bakkestua Skrevet

Jack har sikkert kunnskap og erfaring, og jeg vet at kiropraktorer ofte "sjonglerer" mellom flere pasienter på samme tid, men hos Jack fikk jeg mest følelse av at han vil bare ut av rommet så fort som mulig og ikke hadde noe særlig tid eller vilje til å høre på mine plager/opplevelser med behandlingen. Allikevel anbefaler han flere og flere behandlinger tross for at jeg ikke føler noe særlig forbedring etter flere behandlinger.

Dyktig Kiropraktor

Klinikk: Kiropraktikk og helse avd Bakkestua Skrevet

Jack er veldig trygg, imøtekommende og profesjonell.

Tidligere hadde jeg mye plager i korsryggen og nakken. Det er mye bedre nå. Anbefales!

Lite troverdig

Klinikk: Kiropraktikk og helse avd Bakkestua Skrevet

Kom til klinikken med vond nakke, men fikk isteden "påvist" at det ene benet mitt var lengre enn det andre, og at jeg måtte ha mye behandlinger framover.

Svært dyktig

Klinikk: Kiropraktikk og helse avd Bakkestua Skrevet

Jack Johnsen gjorde underverker på min sønn, som fikk hard medfart under fødsel. Han klarte ikke løfte hodet, i tillegg fikk han kolikk. Behandlingen startet da han var ca 5-6 uker gammel. Etter noen få behandlinger var både kolikken borte og sønnen min klarte å løfte hodet.
Jack Johnsen hadde også godt baby-tekke og forklarte hva han skulle gjøre, noe som beroliget meg (kan virke skremmende på en nybakt mamma å se en kiropraktor "gå løs" på babyen).
Anbefaler denne kiropraktoren.