Ole Christian Kvammen

Kiropraktor

Autorisasjon (2000)

Fokus helse & trening Telefonnummer33 42 30 3033 42 30 ...
Aagaardsplass 5 3211 Sandefjord
Ole Christian Kvammen er kiropraktor i Sandefjord

Siste vurderinger av Ole Christian Kvammen

Dyktig, profesjonell og medmenneskelig

Klinikk: Fokus helse & trening Skrevet

Er strålende fornøyd med behandlingen jeg fikk. Han undersøker deg grundig og behandler det du er der for. I motsetning til andre kiropraktorer jeg har møtt som knekker på alt som kan knekkes i kroppen, fokuserer Kvammen på det som er grunnen til problemet. Han er ærlig og lopper ikke pasienten for penger. Lett å komme i kontakt og man får raskt time.

Engasjert og dyktig

Klinikk: Fokus helse & trening Skrevet

Opplever Ole Christian som veldig dyktig og engasjert i faget sitt. Forklarer godt, hører godt etter, motiverende og alltid imøtekommende. Er du skeptisk til å gå til kiropraktor er Ole Christian ett godt valg.

Anbefales!

Klinikk: Fokus helse & trening Skrevet

Jeg har gått til Ole Christian Kvammen i flere år, og alltid fått veldig god hjelp. Han er lett å få tak i på sms og gir raskt time. Han er veldig hyggelig, har et behagelig vesen, er ryddig og ordentlig, tillitsvekkende og ikke minst dyktig. Han overbehandler ikke, og avslutter behandlingen forholdsvis raskt (etter 2-3 ganger), men så er det alltid mulighet for å ta kontakt igjen hvis plagene vedvarer. Jeg har ikke noe å utsette på verken person eller behandling, og anbefaler denne kiropraktoren på det varmeste!

Meget pasient vennlig og dyktig!

Klinikk: Fokus helse & trening Skrevet

Meget behagelig personlighet som gir tillit. Veldig dyktig i prosessen til å stille diagnose, forklare problemstillingen samt foreslå hva man bør gjøre for behandling. Han forklarte og illustrerte veldig godt rundt den medisinske problemstillingen. Trivelige lokaler.

Den beste kiropraktoren jeg har hatt.

Klinikk: Fokus helse & trening Skrevet

Svært dyktig, kan helt klart jobben sin. Tar seg tid til å lytte og føler opp. Har bare gode erfaringer med han.