Kjerstin Joten Kvisle

Kiropraktor

Autorisasjon (2014)

Frisklivklinikken Telefonnummer476 85 842476 85 8 ...
Ramm Østgaardsgate 8 2500 Tynset
Kjerstin Joten Kvisle er kiropraktor i Tynset

Siste vurderinger av Kjerstin Joten Kvisle

Veldig flink og hyggelig!

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Kjerstin tok meg veldig godt i mot, og har mer kunnskap enn flere andre kiropraktorer jeg har vært hos. Ser etter årsaken i stedet for å kun behandle symptomer, og samarbeider gjerne med fysio. Setter opp timer etter behov, men ikke flere enn nødvendig. Setter seg godt inn i situasjonen, kommer med gode øvelser og anbefalinger. Ble raskt bedre. Pluss at man får time raskt via timebestilling på nett! Anbefales på det sterkeste :)

Veldig dyktig kiropraktor

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Kjerstin er en dyktig kiropraktor som bruker god tid på å lytte før hun gjør en grundig undersøkelse. Hun behandler også muskulært i tillegg til justering. Har en meget behagelig væremåte som gjør at alltid føler seg godt ivaretatt. Kommer også med gode tips til øvelser og tilpasninger for å bedre situasjon. Har vært innom mange kiropraktorer og Kjerstin er av de dyktigste. Anbefales på det sterkeste.

Fikk god hjelp raskt

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Kvisle er dyktig, ryddig og sier det som det er. Var lei av å få beskjed om at jeg måtte ha behandlinger flere ganger i uka (=kjempekostnad). Kvisle skisserte et opplegg jeg både kunne ha tid og råd til. Følte ikke jeg ble kalt inn for å holde økonomien i bedriften gående. Og ikke minst ble jeg MYE bedre, raskt.
Enkel timebestilling på nett. Hyggelige mennesker i resepsjonen. Lite forsinkelser. Gratis parkering. Byttet hit etter diverse erfaringer m et av de mest kjente sentrene i byen. Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Har vært hos diverse kiropraktorer over tid, Kvisle er av de klart bedre.
Bruker tid og forklarer hva / hvorfor underveis.

Timebestilling er enkelt og ofte ledig på kort varsel.

Prismessig av de dyrere med det er ikke hennes skyld.

Veldig fornøyd og setter pris på alt hun har gjort for meg

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Jeg er meget fornøyd med alt. Hun lytter etter og gir deg råder og er veldig flink. Jeg er glad for at jeg valgte den riktige personen. Jeg hadde store smerter, legen tok meg ikke på alvorl. Men hun fant ut med engang hva som feilet meg og behandler og hun gjør det fortsatt.