Espen Ohren

Kiropraktor

Autorisasjon (1998)

Espen Ohren er kiropraktor i Tønsberg og Horten

Siste vurderinger av Espen Ohren

Dyrt og for overfladisk behandling

Klinikk: Kiropraktorklinikken Horten Skrevet

Jeg har benyttet kiropraktor Espen en lengre periode. Oppfatter ham som dyktig og kunnskapsrik, spesielt overfor enkelte utfordrende problemstillinger. Klinikken har høye priser. Jeg fikk kort tid i timene som flere ganger har vært under 15 minutter. Det ble for overfladisk behandling som ikke gjorde noe med grunnproblemene og årsaken til dem. Lite muskulær tilnærming, ingen hjelp med uttøying eller treningsråd. Han er hyggelig og sikkert en travel mann. Jeg valgte en litt annen tilnærming til min problematikk, har blitt bedre og er på vei tilbake igjen. En lengre reise er også gjennomført.

Kunnskapsrik og behagelig.

Klinikk: Kiropratorene i Sentrum Skrevet

Hele familien har gått til behandlinger hos Espen. Han er enestående! Veldig kunnskapsrik og behagelig.

Profesjonell, kunnskapsfull og hyggelig

Klinikk: Kiropraktorklinikken Horten Skrevet

Alt med dette senteret er perfekt. Fra du kommer inn blir du tatt godt imot av resepsjonen. Espen tar seg god tid til hver enkelt, finner problemet og grunnen til problemet. Han er flink til å forklare underveis hva han gjør og hvorfor. Både jeg min kone og barn har vært her

Endelig hjelp.

Klinikk: Kiropraktorklinikken Horten Skrevet

Lever med rester av en svulst i spinalkanalen og ble verre og verre pga. skjevbelastninger. Livskvalitet falt og mulighetene til fysisk aktivitet ble borte i betennelser i muskelfester og smerter. Ved et helt tilfeldig besøk hos Espen fikk jeg svarene som nevrokirurgene, nevrologene og fysioterapeutene ikke hadde gitt meg. Fra HC lappen til et nytt liv på et år pga. fagkunnskapen hans. Nå ligger HC lappen i skuffen og jeg er tilbake og bygger muskler.

Helt super!

Klinikk: Kiropraktorklinikken Horten Skrevet

Utrolig dyktig mann! Ekstremt dyktig med små barn. Men har også vært super fornøyd når han har fått knekt opp meg.