Leif Gustav Pedersen

NEMUS Storo og Bjølsen

Autorisasjon (1991)

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

NEMUS Storo og Bjølsen Telefonnummer22 02 60 9022 02 60 ...
Vitaminveien 6, Storo Senteret, 3. etasje 0485 Oslo
Leif Gustav Pedersen er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Leif Gustav Pedersen

Fantastisk!

Klinikk: NEMUS Storo og Bjølsen Skrevet

En helt fantastisk bra person, med vanvittig mye kunnskap om alt du lurer på. Utrolig hyggelig, hjelpsom, finner problemene og fikser dem. Du føler deg spesiell fordi han bryr seg om deg, både helsa di og livet generelt. Har gått til Leif i snart 10 år, og skulle ønske jeg kunne gå resten av livet!

Dyktig kiropraktor

Klinikk: NEMUS Storo og Bjølsen Skrevet

Gikk til Leif etter en anbefaling og det angrer jeg ikke på. Leif er en dyktig kiropraktor som lytter til pasientene sine og samler mest mulig nødvendig informasjon. Han forklarer godt hva som forårsaker de ulike plagene som pasientene kommer med og finner løsninger for å gjøre deres hverdag lettere. Jeg kjente forbedring allerede etter første time og på de neste timene ble plagene fulgt opp.

Anbefaler!

I de beste hender

Klinikk: NEMUS Storo og Bjølsen Skrevet

Har brukt Pedersen en gang eller to i året for vond rygg og "musearm". Med strålende resultat hver gang.

Du kan kjenne at han vet nøyaktig hva han leter etter og hvordan han skal finne hvor låsingene sitter. En håndtverker som er svært dyktig i sitt fag.

Han har spart meg for mange dager med smerter. Anbefales på det varmeste!

Ekstremt bra

Klinikk: NEMUS Storo og Bjølsen Skrevet

Har gått til Pedersen i kanskje 3 år med flere forskjellige problemer. Jeg har også mange venner og familemedlemmer som har brukt ham. Han er rask men nøyaktig til å diagnostisere, svært erfaren, og lytter til og forstår pasienten. Tipper jeg har vært hos ham 10-12 ganger totalt, og har alltid følt at han har hjulpet min situasjon. Anbefales på det varmeste.