Dag Sverre Pleym

Dag Sverre Pleym er kiropraktor i Ringsaker

Siste vurderinger av Dag Sverre Pleym

Takk !!!

Klinikk: Mjøsen Kirpraktorklinikk Moelv Skrevet

Jeg trodde ikke det gikk an å bli så dyktig !! Jeg kom til deg med de verste smertene jeg har kjent i mitt liv. Alle kiropraktorer i nærheten av Otta,var på ferie. Min mann ringte deg og fikk time på dagen (19.7.2018). Det var så vondt at jeg gråt mye på veien fra Otta til Moelven. Da vi kom frem til deg, brukte du ikke lang tid på å finne feilen. Etter behandling ble det nye tårer men gledestårer. Etter 2 -3 dager var smertene borte !! TUSEN TAKK ! Jeg har sagt til min mann at du er min engel ! Igjen takk...

Kan anbefales på det sterkeste

Klinikk: Mjøsen Kirpraktorklinikk Moelv Skrevet

Har vært hos ham i mange år og kommer aldri til å bytte. Han er faglig dyktig, sikker i sitt fag og tar pasientene sine på alvor. Denne mannen kan anbefales på det sterkeste.

Sikker og god kunnskap

Klinikk: Mjøsen Kirpraktorklinikk Moelv Skrevet

En kiropraktor med god kunnskap, som nå videreutdanner seg i England ved siden av praksisen. Sikker i faget, ydmyk, hører på pasienten, rolig og behagelig person. Ser helheten i behandlingen.

Bestandig hyggelig og hjelpsom.

Klinikk: Mjøsen kiropraktorklinikk Lillehammer Skrevet

Har brukt han i mange år, og han har veldig god kjennskap til sitt yrke, og er stadige opptatt av videre læring. Virker sikker på sin jobb og kjennskap til de fleste symtomer og plager ! Annbefales på det varmeste !