Daniel James Pollard

Klinikk For Alle Sola

2015

Klinikk For Alle Sola Telefonnummer0232502325 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solakrossen 11 4050 Sola
Daniel James Pollard er kiropraktor i Sola

Siste vurderinger av Daniel James Pollard

Da iwl James Pollard

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Jeg har gått til kiropraktor Daniel James Pollard I en kort periode, men har et meget godt inntrykk av han som person og behandler. Seriøs, lyttende og en som kan faget. Jeg anbefaler Daniel!!!

super flink kiropraktor

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Jeg har gått til daniel james pollard nå i 1 år og er superfornøyd med ryggen min, den har aldrig vert så god som etter jeg begynnte og gå til han, så derfor anbefaler jeg på det sterkeste og gå til klinikk for alle viss du sliter med muskler og ledd!

En utrolig flink kiropraktor

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Når du sliter med en ryggskade et det et must med flinke behandlere, Daniel James Pollard er en utrolig flink kiropraktor. Han svarer på det du lurer på, kommer med anbefalinger som gir resultater.
Hvis du sliter med ryggen, er han den rette mannen å gå til.

Meget hyggelig og dyktig kiropraktor!

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Daniel er meget god til å veilede, gi råd og gir meget god oppfølgning! Bruker han fast, da han gir gode resultater.

God kiropraktor!

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Da ryggen slo seg vrang etter oppussingsarbeider hjemme og stillesittende arbeider ble jeg anbefalt og gå til Daniel. Han undersøkte og behandlet ryggen min. Utover dette ble jeg veiledet av Daniel til å trene rygg og mage. Nå er jeg mye bedre og vil fortsette trening for å styrke ryggen. Er veldig fornøyd med behandlingen.