Dan Kristian Rahmn

Kiropraktor

Autorisasjon (2012)

Sport & Spine Telefonnummer458 46 840458 46 8 ...
Norderhovgata 9 0656 Oslo
Dan Kristian Rahmn er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Dan Kristian Rahmn

The best

Klinikk: Sport & Spine Skrevet

There’s seriously no one better. I’ve been to Dan many times for different issues and each time, he has managed to fix the pain within 1-3 visits.

Dyktig og kunskapsrik

Klinikk: Sport & Spine Skrevet

Kom til Dan med en 1 år gammel lyskeskade. Dan lokaliserte raskt årsak og gjennom treningsprogram og månedlig behandling er lysken god som ny.

Jeg kommer ikke til å nøle neste gang jeg trenger konsultasjon eller behandling!

Nytt håp

Klinikk: Sport & Spine Skrevet

Etter mange års sykdom, smerte og skader har jeg vært igjennom en lang rekke behandlinger og møtt flertallet helsepersonell og behandlere. Så ble jeg heldigvis henvist til kiropraktor Dan Rahm.
Jeg la frem hele historien min og var ærlig på at dette nok er siste forsøk på å bli friskere/bedre. Fra første stund ble jeg møtt med fullstendig respekt og medfølelse.
Dan viste meg forståelse og ydmykhet og ga meg samtidig muligheten til å møte kroppen, tankene og den indre responsen min (på smerte og symptomer) på en ny måte. Ved hjelp av DNS har jeg fått hjelp til å puste på en ny måte som gjort at kroppen langsomt kan løse opp spenninger fra innsiden, samtidig som muskulatur i nakke og skuldre får fri. Dette har ingen andre klart, tross mange terapiformer. I tillegg gjør øvelsene at jeg blir sterk på en måte jeg ikke opplevd før.
Dan ser virkelig helheten og viser både medfølelse og en enorm kunnskap som han formidler slik at det er lett å forstå. Det finnes faktisk håp!

Norges beste kiropraktor!?!

Klinikk: Sport & Spine Skrevet

Dan Rahm må være Norges beste kiropraktor. Det er ikke uten grunn ham har arbeidet med Norges kombinertlandslag i flere år. Men han er like god på oss som ikke proffe utøvere også.

Det som gjør Dan unik er en kombinasjon av at han er best teknisk når han skal utføre behandlingen når ting har "låst" seg og at han klarer å få en anspent pasient med mye smerte til å slappe av slik at behandlingen blir effektiv.

Han har flere øvelser/måter å behandle et punkt på om en metode ikke virker. Her er han i en egen klasse i forhold til andre jeg har vært hos tidligere.

Etter at Dan hadde hjulpet meg med det akutte så hjalp han med å finne og øve inn noen styrke øvelser som har gjort med sterk i regionen jeg tidligere var svak i. Dette gjør at jeg er bedre både til å løpe og gå på ski enn før.

Vanvittig dyktig kiropraktor

Klinikk: Sport & Spine Skrevet

Eneste kiropraktor som har vært en del av den norske troppen i et OL! Utrolig kunnskapsrik og omgjengelig person som tar seg tid til deg og er fleksibel i behandlingen. Føler han fungerer mer som en kombinasjon av kiropraktor, fysioterapaut og massør.