James Henri Rijkuiter

Haugesund Medisinske Senter, HMS Kiropraktikk

2015

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Haugesund Medisinske Senter Telefonnummer52 70 39 0052 70 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørhauggata 111 5527 Haugesund
HMS Kiropraktikk Telefonnummer52 70 39 0052 70 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørhauggata 111 5527 Haugesund
James Henri Rijkuiter er kiropraktor i Haugesund

Siste vurderinger av James Henri Rijkuiter

Profesjonell - erfaren og nøyaktig

Klinikk: Haugesund Medisinske Senter Skrevet

James er en ung og aktiv Kiropraktor med moderne kunnskaper og behandlingsformer.

Han er ALLTID i godt humør, Vennlig, imøtekommende og inngir følelsen av trygghet for pasienter.
James er usedvanlig nøye før han setter igang behandling - og i mitt tilfelle fant han ut av situasjonen innen kort tid og kunne påbegynne behandlingen raskt.

Jeg har hatt Rygg/Hofte/Nakke problemer siden jeg var i midten av 20 årene - men brukt Fysioterapi for det meste - uten resultater.

Etter 5-6 behandlinger hos James klarte jeg røre meg normalt uten smerter/ Stivhet/ Låsninger/ problemer.

Skjevhet i rygg/hofte samt låsing i nakke ble rettet opp og jeg har aldri følt meg bedre enn etter hver og en av disse behandlingene.

Jeg kan ikke annet enn å anbefale Kiropraktor James H. Rijkuiter på det sterkeste hvis profesjonell hjelp og rask tilfriskning er ditt mål!

Med vennlig Hilsen

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Haugesund Medisinske Senter Skrevet

Jeg har fått utrolig mye god hjelp. Fått rettet opp skjevhet i ryggen. Har hatt flere turer med krysstallsyke somjeg og har fått kjempegod behandling for.

Very good recovery traitment

Klinikk: Haugesund Medisinske Senter Skrevet

I broke my ankle and James help me too recover and go back too a good balance. I felt like my entire body was going better, he really takes time tout explain me my body's problem, and always listen carefully too what I said too him.