James Henri Rijkuiter

Kiropraktor

Autorisasjon (2015)

James Henri Rijkuiter er kiropraktor i Haugesund

Siste vurderinger av James Henri Rijkuiter

Følte meg godt tatt i mot.

Klinikk: Haugesund Medisinske Senter Skrevet

Hyggelig og veldig flink. Slet med mye smerter, hodepine, kvalme ++
Merket bedring allerede etter første behandling. Så og si smertefri etter 4 behandlinger.
Veldig dyktig kiropraktor

Meget dyktig

Klinikk: HMS Kiropraktikk Skrevet

Etter å ha slitt med rygg og nakke i årevis har behandling hos James åpnet en ny verden av smertefrihet og bevegelighet.

Det er bare å kunne anbefale James på det varmeste.

Profesjonell - erfaren og nøyaktig

Klinikk: Haugesund Medisinske Senter Skrevet

James er en ung og aktiv Kiropraktor med moderne kunnskaper og behandlingsformer.

Han er ALLTID i godt humør, Vennlig, imøtekommende og inngir følelsen av trygghet for pasienter.
James er usedvanlig nøye før han setter igang behandling - og i mitt tilfelle fant han ut av situasjonen innen kort tid og kunne påbegynne behandlingen raskt.

Jeg har hatt Rygg/Hofte/Nakke problemer siden jeg var i midten av 20 årene - men brukt Fysioterapi for det meste - uten resultater.

Etter 5-6 behandlinger hos James klarte jeg røre meg normalt uten smerter/ Stivhet/ Låsninger/ problemer.

Skjevhet i rygg/hofte samt låsing i nakke ble rettet opp og jeg har aldri følt meg bedre enn etter hver og en av disse behandlingene.

Jeg kan ikke annet enn å anbefale Kiropraktor James H. Rijkuiter på det sterkeste hvis profesjonell hjelp og rask tilfriskning er ditt mål!

Med vennlig Hilsen

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Haugesund Medisinske Senter Skrevet

Jeg har fått utrolig mye god hjelp. Fått rettet opp skjevhet i ryggen. Har hatt flere turer med krysstallsyke somjeg og har fått kjempegod behandling for.

Very good recovery traitment

Klinikk: Haugesund Medisinske Senter Skrevet

I broke my ankle and James help me too recover and go back too a good balance. I felt like my entire body was going better, he really takes time tout explain me my body's problem, and always listen carefully too what I said too him.