Trond Olav Skar

Trond Olav Skar er kiropraktor i Hamar

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Trond Olav Skar

Pasienten er alltid viktigst.

Klinikk: Kiropraktor Trond Skar AS Skrevet

Fantastisk kiropraktor som alltid leverer, vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten , han er utrolig resultatorientert og gir alt for oss som er plaget.

Dyktig Kiropraktor

Klinikk: Kiropraktor Trond Skar AS Skrevet

Han er faglig sterk og effektiv i sin arbeid. Jeg gir 6+ som kiropraktor.
Han er alltid tilgjengelig for sine klienter og stiller med engang for sine klienter. Han er en man kan Ståle på faglige vurdering.

Profesjonell, effektiv og hyggelig! En livredder

Klinikk: Kiropraktor Trond Skar AS Skrevet

Denne mannen kan virkelig sitt fag, en sann spesialist i faget! Anbefales på det varmeste.

Her er det ingen grunn til å være redd!
Jeg var ute for en ganske stygg ulykke for et og et halvt år siden, hvor jeg gikk med hode først i betongen og pådro meg en sterk vridning i ryggmargen og dette sveket kvalitet sterkt i hverdagen og påvirket bevegelighet, pust og ga store utfordringer. Men jeg var livredd for å gjøre noe, å enda mer skremt av hva en kiropraktor kunne gjøre. Men så kom jeg over Kiropraktor Trond Skar.

Han var rett på sak og veldig trygg i sitt arbeid. Han gjorde en grundig undersøkelse med røntgen før behandlingen startet og fulgte opp tett med timer. Allerede etter 2-3 behandlinger merket jeg stor forskjell og har fått tilbake store deler av hverdagen min igjen å dette bare etter 8-10 behandlinger. Enn sann helt og jeg er evig takknemlig!