Cathrin Alvestad Slettebø

Cathrin Alvestad Slettebø er kiropraktor i Sola

Siste vurderinger av Cathrin Alvestad Slettebø

Lydhør

Klinikk: Klinikk for Alle Sola Skrevet

Vi strevde lenge med et spebarn som gråt masse og virket mye misfornøyd uansett hva vi gjore. Bilstol og å ligge var et mareritt. Lege og Helsestasjonen avfeide det vi sa, og ba oss om å bysse mer. Cathrin var lydhør i første sekund og så at babyen vår var "skjev", veldig stram i øvre del av ryggen og stramt tungebånd. Vi kunne allerede etter første behandling se hvor mye løsere i kroppen babyen vår ble, og fikk også en baby som taklet bilstol og å ligge mye mye bedre. Generelt gjorde behandlingene at vi fikk en mye mer fornøyd baby.

Kunnskapsrik og hyggelig

Klinikk: Klinikk for Alle Sola Skrevet

Cathrin er en svært kompetent og lyttende kiropraktor som viser stor interesse for pasienten. Hun bruker ulike teknikker og har behandlet hele vår familie, fra spedbarn til ungdom til voksne. Stor forbedring på plager og god oppfølging. Er også svært hyggelig og empatisk.

God kiropraktor som bygger raskt tillit

Klinikk: Klinikk for Alle Sola Skrevet

Barn med skade i nedre del av rygg. Fikk meget grundig undersøkelse og god oppfølging. Oppfølging besto foruten av timer hos kiropraktor av et godt og effektivt samarbeid med fysioterapeut og sykehus. Cathrin bygde raskt tillit hos barn og mor. Pga omstendigheter ble det behov med rådgivning mellom timene og Cathrin gjorde dette på en god måte.

God og grundig kiropraktor

Klinikk: Klinikk for Alle Sola Skrevet

Bestilte time hos Cathrin pga baby 9 uker slet med mye uro, luftplager og urolig søvn på dagtid. Jeg opplevde at hun gjorde en grundig undersøkelse og gav gode forklaringer underveis. I løpet av en uke var babyen merkbart bedre, roligere søvn og mindre plaget med luft.
Jeg likte godt at hun sendte et skriv til fastlege, der undersøkelse og behandling ble beskrevet, og så fikk jeg med et eget skriv til helsestasjonen.

Anbefales!