Tor Erik Freng Blichfeldt

Tor Erik Freng Blichfeldt er kiropraktor i Drammen

Siste vurderinger av Tor Erik Freng Blichfeldt

God hjelp

Klinikk: Kiropraktikk & Helse avdeling Mjøndalen Skrevet

Helt fantastisk å komme til en kiropraktor som ikke knekker og brekker. Behandlingen er skånsom og uten ubehag for pasienten, har fått god hjelp med mine løsninger. Det tar tid, men jeg tenker helsa er viktig og kroppen trenger tid på å omstille seg etter 25 års løsning. Nå er jeg endelig fått rettet meg opp og fått bedre holdning. Anbefales på det varmeste.

Best

Klinikk: Kiropraktikk & Helse avdeling Mjøndalen Skrevet

Har reddet min tilværelse, psykisk og fysisk. Betegnelsen som "mirakelmannen" er nevn bland oss som har gått å fått behandling av Tor Erik.

Merkelige seanser

Klinikk: Kiropraktikk & Helse avdeling Mjøndalen Skrevet

Jeg kom med akutt problem. Han skulle vite absolutt alt om meg. Ble lagt på benken og han gikk rundt og mumlet for seg selv. Men han gjorde ingen ting som jeg kunne merke annet enn å legge håndflatene på skuldrene. Flytte litt frem og tilbake på beinet. Og så skulle jeg sitte og lene meg bakover. Dette pushet smerten så den ble uutholdelig. (Har alltid hørt at man skal gjøre øvelser inntil smertegrensen). Han ville ha meg der 2-3 ganger i uka, men etter å ha hatt 6-7 behandlinger, var jeg heller verre enn bedre og måtte si stopp.
Jeg kan ikke forstå at den slags behandling gjør pasienten bra. Jeg måtte i hvert fall trekke meg ut.
Det hjalp ikke at han selv uttrykte at dette ble bra. Det ble ikke bra for meg. Tvert i mot.

Unique, gentle and effective!

Klinikk: Kiropraktikk & Helse avdeling Mjøndalen Skrevet

Care in the most competent hands!
Facinating & highly effective method of addressing pain!
The chiropracter is highly skilled in offering ground breaking methods to dissolve back & neck pain!
Highly highly recommend it for for all ages & backgrounds!

Helt fantastisk kiropraktor og super behandling!

Klinikk: Mjøndalen kiropraktorklinikk Skrevet

Helt super kiropraktor som ser hele deg som menneske og har en utrolig kunnskap om ryggsøylen og hvordan den påvirker hele kroppen. Behandlingen går ut på at han presser på ulike punkter i ryggsøylen. Veldig behagelig behandling, og den gir absolutt resultater! Merket endring allerede etter første gang. Profesjonell kiropraktor som kommer med gode anbefalinger for veien videre og presser absolutt ikke på deg behandlinger.
Møtte også ei fantastisk varm sekretær som ga meg mange varme ord for veien videre. Bare skryt å si om disse menneskene. Super service!