Tor Erik Freng Blichfeldt

Tor Erik Freng Blichfeldt er kiropraktor i Drammen

Siste vurderinger av Tor Erik Freng Blichfeldt

Magisk

Klinikk: Kiropraktikk & Helse avdeling Mjøndalen Skrevet

Å gå og få behandlinger hos Tor Erik hos Mjøndalen Kiropraktikk og Helse er det beste jeg noen gang har gjort. Både min sønn og har tatt behandlinger her over mange år.
Dette har vært, og er livsendrende for oss ♥️

Føler meg lurt

Klinikk: Kiropraktikk & Helse avdeling Mjøndalen Skrevet

Som flere beskriver her, føler meg lurt. Har jeg vært hos en healer? Jeg fakt en kiropraktor på nett som jeg trodde var seriøs og kunne hjelpe meg, men dengang ei.

Har store helseutfordringer med 2 spesifikke problemer. Han tar ikke tak i problemet, men forklarer at vi skal rette opp grunnmuren i kroppen. Behandlingen har i praksis vært å ligge på en benk med organisk musikk. Han flytter litt på beina og tar på meg med fjærlette trykk. Nesten så han kun er nær klesplagget. Måtte deretter ligg på ryggen og folde hendene med øynene lukket å si setningen "noen ganger er det ikke kontakt". Følte at jeg var i et program med skjult kamera. Han ville at jeg skulle komme 3 ganger i uken over en 6 ukers periode til den nette summen av 7400,-. Jeg avsluttet idag etter noen veldig ukomfertabel opplevelser. Han sier hele tiden at jeg har blitt mye bedre, men jeg kjenner ingen timg. Dette er rett og slett uproffesjonelt.

Ikke bra

Klinikk: Kiropraktikk & Helse avdeling Mjøndalen Skrevet

Etter endt «behandling» føler jeg at jeg har utlevert meg til en healer/sjaman/sjarlatan osv. Er i det store og hele usikker på hva behandlingen gikk ut på. En mengde personlige spørsmål, som ikke gikk på problemet jeg kom for. Ble lagt på en benk, ristet litt i føtter og ben, så kom «behandlingen», som jeg ikke en gang merket, så litt risting i føtter og ben. Deretter ble det konkludert med at jeg var adskillig bedre enn da jeg kom. Kan ikke fri meg fra å føle meg lurt.

Håndspåleggelse?

Klinikk: Kiropraktikk & Helse avdeling Mjøndalen Skrevet

Etter å omtrent ha blitt utspurt om det meste og blitt fortalt at det var dårlig forbindelse mellom øvre og nedre del av ryggen var begynte «behandlingen». Florlette trykk på ryggen, pusteøvelser (12 stegs program visstnok, men minnet mer om meditative øvelser)? Allerede første konsultasjon ble jeg tilbudt 6 ukers opplegg til redusert pris, hvis jeg betalte kr.7.400 med en gang.
Jeg kjente ingen forandringer i smertene jeg kom dit for etter 4 ganger, men han merket enorm forskjell! Da var jeg ferdig med han som behandler.

Redning

Klinikk: Kiropraktikk & Helse avdeling Mjøndalen Skrevet

Hvis jeg skal beskrive behandlingen, som jeg over mange år jevnlig har fått, så må det være BEFRIENDE. Ikke bare er kroppens skader og skavanker blitt mye bedre og til å leve med; kontakten med meg selv og en hyppigere opplevelse av «her og nå» har endret mine tankemønstre og dermed også bedret relasjonene til menneskene rundt meg. Livskvaliteten totalt er forbedret inntil det ugjenkjennelige! Takk!