Peer Torgeir Sørnes

Peer Torgeir Sørnes er kiropraktor i Vestby

Siste vurderinger av Peer Torgeir Sørnes

Effektiv og grundig

Klinikk: Kiropraktor Peer Sørnes Skrevet

Kom til han med migrenen min litt tilfeldig egentlig. Etter å ha gått til en annen kp. som ikke fungerte for meg hadde jeg egentlig mistet troen på dette, men er glad jeg møtte opp til denne timen for 6-7 år siden. Han kjente bedre enn meg hvor jeg var stiv og hvor problemet kom fra, og etter 3 behandlinger på rad var jeg mye bedre i lang tid fremover. Må tilbake med jevne mellomrom når jeg blir dårligere, men det går lenger og lenger mellom hver gang, og nå har jeg ikke vært der på i hvert fall et par år. Ventetiden har jeg aldri opplevd som lang, og timebestilling gjør jeg på nett.

Blid og flink

Klinikk: Kiropraktor Peer Sørnes Skrevet

Har vært hos han med min rygg i noen år. Han er sjeldent på Ås lenger, er stort sett i Vestby nå.

Han har en kjapp og effektiv behandling, og er flink til å forklare hvor problemet ligger uten å pushe på deg behandling som andre kiropraktorer kan gjøre. Kiropraktor er jo litt alternativ behandling, som kun forkorter smertetiden, så at han er såpass ærlig på tingene er er stort pluss. Men behandlingen hans virker.

Det er enkelt å bestille time, og en gang avlyste jeg timen på morgenen uten at jeg måtte betale. Jeg vet ikke om han godtar det lenger, men det gikk bra den ene gangen.

Positiv opplevelse

Klinikk: Kiropraktor Peer Sørnes Skrevet

Jeg har bare vært hos ham et par ganger, men jeg fikk inntrykk av at han kan sine ting. Fikk time raskt, og ble bedre etter behandlingen.

Han bør ikke la pasienter vente for lenge

Klinikk: Kiropraktor Peer Sørnes Skrevet

Hyggelig og virker dyktig, men han bør ikke la pasienter vente for lenge. Og, hvis det unntaksvis skjer bør han være såpass raus at de tilbys en form for kompensasjon. Akkurat på sistnevnte opplevde jeg ham som arrogant og lite profesjonell.

Den Beste kiropraktoren jeg har hatt!

Klinikk: Kiropraktor Peer Sørnes Skrevet

Kiropraktor Peer Sørnes er en svært flink kiropraktor som raskt kartlegger problemområdene. Behandlingen han gir virker umiddelbart, og oppfølgingen videre er upåklagelig. Han er god til å lytte og gir gode råd for hvordan jeg skal ta vare på egen helse. Anbefales!!!!