Fredrik Tidemann-Andersen

Fredrik Tidemann-Andersen er kiropraktor i Lier

Siste vurderinger av Fredrik Tidemann-Andersen

Beste kiropraktoren!

Utrolig flink kiropraktor! Anbefales
Veldig lyttende og hjalp meg med mine plager.
Jeg merker veldig forskjell fra jeg startet å gå der til nå.

profesjonell holdning og behandling

Klinikk: Styrk Helse Lier Skrevet

Over all forventning så langt. Har gått til litt forskjellige kiropraktorer med mine nakkeplager noen år, men Fredrik i lierbyen stiller i en klasse over resten. han oppfører seg og forklarer som helsepersonell, ikke som en alternativ behandler. Allerede første time utredet han nøye, og ble jeg henvist til røntgen for at han kunne bekrefte sin diagnose. Det er første gang jeg har blitt sendt til røntgen av kiropraktor.

Vi så sammen på bildene og han forklarte for meg, og viste meg epikrisen fra røntgenlegen, som sa det samme som han antok ved første besøk. Det er heller ikke noe press om å komme tilbake hele tiden, noe jeg har opplevd hos andre. Jeg har fått beskjed om å komme tilbake når jeg føler selv at det er hensiktsmessig, og han kan gi anbefalinger. Over all forventning.

God behandling

Klinikk: Styrk Helse Lier Skrevet

Fredrik tar seg tid til deg. Han jobber også en del muskulært som gjorde at jeg har oppnådd veldig gode resultater.

Dyktig kiropraktor

Klinikk: Styrk Helse Lier Skrevet

Fredrik er den beste kiropraktoren jeg har hatt. Har forsøkt flere kiropraktorer og fysioterapeuter med ryggproblemer, men Fredrik var den første som klarte å fikse ryggen.