Håvard Tønnessen

Kiropraktor

Autorisasjon (2014)

Høvikklinikken Telefonnummer67 53 20 5167 53 20 ...
O.H Bangsvei 17 1363 Høvik
Håvard Tønnessen er kiropraktor i Bærum

Siste vurderinger av Håvard Tønnessen

Dyktig og service minded

Klinikk: Høvikklinikken Skrevet

Håvard er behagelig og løsningsorientert. Han følger opp ut over hva jeg forventet. Har benyttet han i flere tilfeller hvor jeg har hatt krystallsyken. Får alltid raskt time.

Norges hyggeligste kiropraktor

Klinikk: Høvikklinikken Skrevet

Håvard er en utrolig dyktig kiropraktor. Han er kunnskapsrik, interessert og en problemløser. I tillegg er han utrolig hyggelig og imøtekommende. Kan absolutt anbefales!

Kunnskapsrik kiropraktor med gode relasjonelle evner.

Klinikk: Høvikklinikken Skrevet

Håvard er en meget sympatisk og kunnskapsrik kiropraktor som strekker seg langt for å hjelpe deg med problemene dine. Han er utdannet som spesialist innen svimmelhetsrelaterte plager og har god kontroll på dette fagfeltet. Svært behagelig og trivelig fyr. Anbefales!

Norges mest trivelige kiropraktor?

Klinikk: Høvikklinikken Skrevet

Håvard er ikke bare utrolig flink å behandle, men han er også behagelig som person. Har gått til noen kiropraktorer i mitt liv, men han her er den som jeg absolutt vil anbefale til enhver person i området som har behov for behandling! Kunnskapsrik, dømmer ikke, flink å lytte og forklare, og tar deg på alvor. Ikke minst greier han å skape en avslappende atmosfære i en ellers litt stressende situasjon for pasienten.

Veldig dyktig

Klinikk: Kiropraktor i Bærum Skrevet

Fikk god hjelp både med nakkesmerter og hodepine over flere perioder. Trivelig og snakksarlig behandler.