Pål Viken

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Clinic 1
Rådmann Halmrastsvei 4 1337 Sandvika
Eureka Kiropraktikk Telefonnummer67 55 00 9067 55 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådmann Halmrastsvei 4 1337 Sandvika
Pål Viken er kiropraktor i Bærum

Siste vurderinger av Pål Viken

Tydelig erfaren med hender og styrke, MEN

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

, følte han snakket ned til meg og ikke til meg - som om jeg skulle vært et barn etter jeg måtte oppgi at jeg har en psyikatrisk diagnose. Følte han inntok en litt belærende måte å snakke til meg på. Stilte spørsmål om sensitive og dypt personlige forhold som var totalt irrelevant for han å vite. Han kom med noen dømmende kommentarer pga. noen arr jeg har fra ganske langt tilbake i tid. Respekterte ikke grensene mine da jeg sa jeg ikke ønsket å snakke om det. Han virket dog som en erfaren fyr når det kom til selve kiropraktikk-biten. Men for meg ble dette så pass ubehagelig at jeg valgte å finne meg en annen kiropraktor - som ikke maser og holder seg til saken.

Solid faglig og god samtalepartner

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Jeg har hatt meget god erfaring med å bruke Pål Viken som kiropraktor. Han har stor faglig kunnskap og er meget klok og behagelig som kiropraktor. Jeg vil på det varmeste anbefale ham til alle jeg kjenner.

Flink kiropraktor

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Jeg kjenner ikke alle teraputene på klinikken, men kjenner Pål Viken som en dyktig kiropraktor. Pål tar seg tid til å lytte til deg før han behandler deg, og er særlig opptatt av å bidra til tverrfaglig samarbeid når diagnosen tilsier det.