Pål Viken

Kiropraktor

Autorisasjon (1991)

Clinic 1 Telefonnummer959 44 057959 44 0 ...
Løkketangen 10A 1337 Sandvika
Pål Viken er kiropraktor i Bærum

Siste vurderinger av Pål Viken

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Clinic 1 Skrevet

Pål Viken er virkelig en fantastisk kiropraktor som jeg vil anbefale til alle! Utrolig kunnskapsrik mann og meget dyktig på sitt felt. Han tar seg god tid og virker genuint opptatt av deg som pasient og din prosess mot bedre helse. Meget positiv opplevelse å komme til Clinic 1!

Tydelig erfaren med hender og styrke, MEN

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

, følte han snakket ned til meg og ikke til meg - som om jeg skulle vært et barn etter jeg måtte oppgi at jeg har en psyikatrisk diagnose. Følte han inntok en litt belærende måte å snakke til meg på. Stilte spørsmål om sensitive og dypt personlige forhold som var totalt irrelevant for han å vite. Han kom med noen dømmende kommentarer pga. noen arr jeg har fra ganske langt tilbake i tid. Respekterte ikke grensene mine da jeg sa jeg ikke ønsket å snakke om det. Han virket dog som en erfaren fyr når det kom til selve kiropraktikk-biten. Men for meg ble dette så pass ubehagelig at jeg valgte å finne meg en annen kiropraktor - som ikke maser og holder seg til saken.

Jeg beklager selvfølgelig på det inderligste at du opplevde meg slik, for jeg prøver virkelig å tilføre mine pasienter det som jeg til enhver tid mener er det riktige. Håper du svarer meg, så skal jeg gjøre hva jeg kan for å rette det opp.
Nå vet jeg ikke hvem du er, så det er vanskelig for meg å vite hva dette dreier seg om. Og det er første gang jeg ser dette, så det kan også være lenge siden.
Håper å høre fra deg.
Mvh Pål Viken

Besvart av Pål Viken

Solid faglig og god samtalepartner

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Jeg har hatt meget god erfaring med å bruke Pål Viken som kiropraktor. Han har stor faglig kunnskap og er meget klok og behagelig som kiropraktor. Jeg vil på det varmeste anbefale ham til alle jeg kjenner.

Flink kiropraktor

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Jeg kjenner ikke alle teraputene på klinikken, men kjenner Pål Viken som en dyktig kiropraktor. Pål tar seg tid til å lytte til deg før han behandler deg, og er særlig opptatt av å bidra til tverrfaglig samarbeid når diagnosen tilsier det.