Profilbilde av kiropraktor Martin Grimsrud

Martin Grimsrud

Profilbilde av kiropraktor Martin Grimsrud
Kiropraktor

Om

Martin fullførte sin kiropraktorutdannelse ved Anglo-European College of Chiropractic i England. Med en lidenskapelig bakgrunn i langrenn og fotball, har Martin utviklet en dyp forståelse og interesse for idrettsrelaterte skader, treningsveiledning og rehabilitering. Hans omfattende kunnskap på feltet er understreket av hans mastergradsoppgave, som fokuserte på skadeforebygging og behandling av skader innen langdistanseløping.

Stasjonert ved Din Helse Nydalen, er Martin vår go-to ekspert for diagnostisering og behandling av kneplager, smerter under føttene og løpsskader. Med en integrert tilnærming kombinerer han leddmanipulasjon med avanserte teknikker som trykkbølger og graston, spesielt effektivt for behandling av betennelser.

Autorisasjon (2016)

Martin Grimsrud er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Martin Grimsrud

Kunnskapsrik og effektiv

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Har vært hos Martin flere ganger med vond rygg, og han fikser det alltid. Han gir også gode tips til hvordan man kan forebygge skade osv. Det eneste negative jeg har å si er at jeg kanskje synes det går litt raskt i svingene noen ganger, og jeg skulle ønske han tok seg bedre tid til meg. Jeg er som oftest stressa og har store smerter når jeg kommer dit, da hjelper det ikke at man får følelsen av at kiropraktoren vil bli fortest mulig ferdig med deg! Dessuten, prisene er nokså høye, da forventer jeg også å få valuta for dem! :)

Magiske hender

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Etter en behandling gikk gikk smertene fra kan jeg få lov til å gnage av meg armen til kan jeg få lov til å bruke den som jeg har lyst. Meget hyggelig og profesjonell, han vet virkelig hva han driver med. Samtidig som han ser deg og bryr seg om deg. Her får du time på tilnærmet dagen. Lett å parkere i p-hus med 1 time gratis parkering.

Profesjonel, dyktig og sympatisk

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Fikk hjelp med en låst kjeve. Etter noen behandlinger er jeg frisk igjen. Stor takk for god hjelp. Gir mine beste anbefalinger.

Dyktig kiropraktor!

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Meget hyggelig og dyktig kiropraktor! Tar seg god tid til å forklare og gir gode tips.

Jeg ble behandlet for en vond skulder, og kjente umiddelbar effekt!

Anbefales!