Martin Grimsrud

Martin Grimsrud er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Martin Grimsrud

Profesjonellt og trygt

Klinikk: Din helse Bjølsen Skrevet

Jeg har vært hos Grimsrud med både lumbago og sterke nervesmerter i nakke/hode-regionen flere ganger. Grimsrud ordner dette fra ett smertehelvette til nærmest kjennbart/ømhet etter noen minutter på benken.
I tillegg er han ett veldig positivt og kunnskaprikt menneske jeg føler meg trygg hos når jeg er til behandling.
Har vært ett stort pluss for min del at de har 24 timers kiroporaktorvakt, da mine tilfeller har gitt ekstreme smerter raskt.

Faglig dyktig!

Klinikk: Din helse Bjølsen Skrevet

Var hos Martin med kronisk betennelse i akilles på begge ben. Opplevde Martin som svært faglig dyktig og kunnskapsrik. Dessuten er han hyggelig og profesjonell. Fikk i tillegg til behandling gode råd med hensyn på trening, uttøyning og hvile. Bena er nå helt «friske».

Kunnskapsrik og effektiv

Klinikk: Din helse Bjølsen Skrevet

Har vært hos Martin flere ganger med vond rygg, og han fikser det alltid. Han gir også gode tips til hvordan man kan forebygge skade osv. Det eneste negative jeg har å si er at jeg kanskje synes det går litt raskt i svingene noen ganger, og jeg skulle ønske han tok seg bedre tid til meg. Jeg er som oftest stressa og har store smerter når jeg kommer dit, da hjelper det ikke at man får følelsen av at kiropraktoren vil bli fortest mulig ferdig med deg! Dessuten, prisene er nokså høye, da forventer jeg også å få valuta for dem! :)

Magiske hender

Klinikk: Din helse Bjølsen Skrevet

Etter en behandling gikk gikk smertene fra kan jeg få lov til å gnage av meg armen til kan jeg få lov til å bruke den som jeg har lyst. Meget hyggelig og profesjonell, han vet virkelig hva han driver med. Samtidig som han ser deg og bryr seg om deg. Her får du time på tilnærmet dagen. Lett å parkere i p-hus med 1 time gratis parkering.

Profesjonel, dyktig og sympatisk

Klinikk: Din helse Bjølsen Skrevet

Fikk hjelp med en låst kjeve. Etter noen behandlinger er jeg frisk igjen. Stor takk for god hjelp. Gir mine beste anbefalinger.