Profilbilde av kiropraktor Martin Grimsrud

Martin Grimsrud

Profilbilde av kiropraktor Martin Grimsrud
Kiropraktor

Om

Martin fullførte sin kiropraktorutdannelse ved Anglo-European College of Chiropractic i England. Med en lidenskapelig bakgrunn i langrenn og fotball, har Martin utviklet en dyp forståelse og interesse for idrettsrelaterte skader, treningsveiledning og rehabilitering. Hans omfattende kunnskap på feltet er understreket av hans mastergradsoppgave, som fokuserte på skadeforebygging og behandling av skader innen langdistanseløping.

Stasjonert ved Din Helse Nydalen, er Martin vår go-to ekspert for diagnostisering og behandling av kneplager, smerter under føttene og løpsskader. Med en integrert tilnærming kombinerer han leddmanipulasjon med avanserte teknikker som trykkbølger og graston, spesielt effektivt for behandling av betennelser.

Autorisasjon (2016)

Martin Grimsrud er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Martin Grimsrud

Rask og effektiv behandling!

Klinikk: Din Helse Nydalen Skrevet

Hadde behov for akutt hjelp grunnet en kink/låsning i korsryggen. I løpet av kort tid fikk jeg tid hos Martin. Der fikk jeg umiddelbart den hjelpen jeg hadde behov for, samt guidingen til hvordan jeg skulle unngå dette igjen! Kan anbefale Martin på det sterkeste

10/10

Klinikk: Din Helse Nydalen Skrevet

Martin har vært til stor hjelp hver gang, han er dyktig, har mye erfaring og kunnskap. Hatt fullstendig tillit til han siden dag én! Han bryr seg genuin om alle. Anbefales på det sterkeste!

Flink

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Blir godt mottatt, flink til å kommuniserer. Hører etter på hva du har å si. Skal tilbake og det med glede for å bli enda bedre i rygg. Anbefales.

Profesjonellt og trygt

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Jeg har vært hos Grimsrud med både lumbago og sterke nervesmerter i nakke/hode-regionen flere ganger. Grimsrud ordner dette fra ett smertehelvette til nærmest kjennbart/ømhet etter noen minutter på benken.
I tillegg er han ett veldig positivt og kunnskaprikt menneske jeg føler meg trygg hos når jeg er til behandling.
Har vært ett stort pluss for min del at de har 24 timers kiroporaktorvakt, da mine tilfeller har gitt ekstreme smerter raskt.

Faglig dyktig!

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Var hos Martin med kronisk betennelse i akilles på begge ben. Opplevde Martin som svært faglig dyktig og kunnskapsrik. Dessuten er han hyggelig og profesjonell. Fikk i tillegg til behandling gode råd med hensyn på trening, uttøyning og hvile. Bena er nå helt «friske».