Wenche Hagen

Kiropraktor

Autorisasjon (2017)

Aktiv Helse Hønefoss Telefonnummer400 01 675400 01 6 ...
Ringeriksgata 35 3510 Hønefoss
Wenche Hagen er kiropraktor i Ringerike

Siste vurderinger av Wenche Hagen

Kurerte baby med kolikk

Klinikk: Aktiv Helse Hønefoss Skrevet

Babyen min på 5 uker slet med kolikk og hadde store smerter. På helsestasjonen fikk jeg beskjed om at det ikke fantes noe kur, men det gjorde det og den heter Wenche Hagen. Etter kun 3 behandlinger så ble babyen min «friskemeldt» og skriker ikke lenger. Wenche er utrolig flink til å tolke signalene babyen gir og høre hva foreldre sier. Hun er særdeles omsorgsfull og dyktig. Hun ga babyen min akkurat den behandlingen han trengte og det ga umiddelbare resultater. Jeg vil anbefale Wenche på det sterkeste!

Fantastisk Kiropraktor

Klinikk: Aktiv Helse Hønefoss Skrevet

Wenche er helt fantastisk på alle måter og hjelper deg med hva enn du trenger hjelp til! Utrolig hyggelig, serviceminded og stortsett tilgjenglig.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Aktiv Helse Hønefoss Skrevet

Fantastisk hyggelig dame som er veldig god på det hun gjør. Hun fant fort ut av forskjellige ting som kunne forårsake mine plager og satte i gang å jobbe med det snarest. Man føler seg veldig velkommen og godt ivaretatt hos Wenche.

Hun er super på alle måter

Klinikk: Klinikk Andersen Skedsmokorset Skrevet

Hun virker kompetent, hun gir av seg selv og hun tar seg god tid.
Hun sa selv at hun ikke ønsket å være sånn samlebånds kiropraktor som mange er. Det setter jeg kjempe pris på. Hun tar seg tid og lytter. Samt samhandler godt med andre behandlere. Jeg setter stor pris på henne. Var litt skeptisk til at hun er så ung, men det merkes ikke. Flott,flink,reflektert, morsom og dedikert! Tusen takk for all hjelp så langt!