Sara Nordanger

Ullevål kiropraktorklinikk

Autorisasjon (2016)

Sara Nordanger er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Sara Nordanger

Særdeles dyktig, trygg og empatisk

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Etter en operasjon for fire år siden har jeg vært plaget av store smerter som har vanskeliggjort rehabilitering/trening, arbeid og sosialt liv, det til tross for at jeg regelmessig har gått til behandling hos diverse manuellterapeuter. Det var et lykketreff at jeg for tre måneder siden fant kiropraktor Sara Nordanger! Hun er gradvis i ferd med å gi meg livet tilbake og har i løpet av få måneder utrettet mer enn de andre behandlerne til sammen har klart på alle disse årene.
Nordanger justerer behandlingen i tråd med hvordan kroppen min responderer (noe som på ingen måte er en selvfølge!), gjør bruk av et bredt spekter teknikker og har foreskrevet tilpassede og virkningsfulle øvelser. I tillegg til at hun faglig er svært dyktig og tålmodig besvarer mine mange spørsmål, opplever jeg henne som sensitiv, empatisk, vennlig, motiverende og pedagogisk. På det mentale plan er det dessuten for meg uvurderlig endelig å bli trodd og få adekvat hjelp. Jeg gir Sara Nordanger mine varmeste anbefalinger!

Profesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Sara er alltid blid og imøtekommende, utfører kiropraktikk på er profesjonell, kunnskapsrik og trygg måte. Jeg har vært pasient hos henne flere ganger og hun har alltid vært en reddende engel for meg. Kan absolutt anbefale Sara.

God hjelp med bekkenplager

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Var plaget med bekkenlåsning, bekkenløsning og hoftebetennelse i store deler av svangerskapet. Fikk god hjelp av Sara inkludert øvelser jeg gjorde hjemme. Var i utgangspunktet litt skeptisk til kiropraktor for bekkenplager men ble tipset av fastlegen om Ullevål kiropraktorklinikk. Sara hadde god kunnskap om og hjalp meg med mine utfordringer. Anbefales!

Anbefaler

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Gleder meg til hver gang jeg skal til behandling hos Sara. Hun er så flink og koselig. Anbefaler henne!

Hyggelig og behagelig kiropraktor med mye ny kunnskap

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg ble vurdert og diagnostisert mere nyansert enn forventet . Jeg skjønner mere hvordan kroppen fungerer og hva som kan forårsake smerter og stivhet . Kan absolutt anbefale henne !😊