Karl Fredrik Strande Edholm

Kiropraktor

Autorisasjon (2017)

Klinikk for Alle Bjørvika Telefonnummer979 23 000979 23 0 ...
Dronning Eufemias gate 18 0191 Oslo
Karl Fredrik Strande Edholm er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Karl Fredrik Strande Edholm

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk for Alle Bjørvika Skrevet

Jeg har gått til Karl Fredrik i flere år nå på grunn av krystallsyke og diverse nakke- og ryggproblemer. Han er utrolig kunnskapsrik og dyktig på sine områder, kommer med gode råd også når det kommer til trening og kosthold, og henviser videre om det er behov for andre undersøkelser eller behandlinger. Jeg føler meg alltid sett, trygg og godt ivaretatt, og han er veldig fin å snakke med i tillegg. Det er som regel enkelt å få time, også når det er akutt, og det er veldig trygt å vite når det står på. Anbefaler Karl Fredrik på det sterkeste :)

Tillitsfull, kunnskapsrik og ekstremt dyktig

Klinikk: Klinikk for Alle Bjørvika Skrevet

Jeg har gått til Karl Fredrik jevnlig i 7-8 år, av ulike årsaker (kjevesmerter, krystallsyke, nakke/skulder og bekken), og med veldig ulik hyppighet på behandlingene. Karl Fredrik er ikke en som pusher deg til å ta flere behandlinger enn det er behov for. Han har et helhetlig syn på kropp, sinn og hvordan ting henger sammen, som jeg setter stor pris på. Han ser alltid an behandlingen basert på behov og situasjon, og jeg stoler 100% på hans vurderinger. Dersom han selv ikke «strekker til», så anbefaler han andre tiltak, behandlere, øvelser eller behandlinger, og dette er veldig tillitsvekkende og nyttig. Karl Fredrik er ikke en kiropraktor som bare «knekker ledd for å knekke ledd», han er ekstremt kunnskapsrik, og han ser helheten. Hans behandlinger har alltid vært noe som har bidratt positivt i livet mitt, og behandlingene funker veldig godt for kroppen min. Jeg håper at jeg for alltid kan fortsette å bruke Karl Fredrik dersom jeg har behov for behandling.

For alltid

Klinikk: Klinikk for Alle Bjørvika Skrevet

Kommer aldri til å bruke noen andre. Flytter han- flytter jeg.
Rolig type som ikke stresser, brekker opp alt som er og hiver 10 ark med øvelser etter meg ut døra

Dyktig, hyggelig og kunnskapsrik

ris:
Han har ofte vært forsinket (5-15 min) når jeg har hatt time, men det har gått greit for meg. Kan også sees som positivt da dette er bra for andre pasienter.

ros:
- fant raskt ut hva vi måtte jobbe med
- Behandler på forskjellige måter, justerer (såkalt "knekking"), masering, setter nåler for aktivering av muskler, ser på styrke og bevegelse m.m
- Gir gode tips til treningsøvelser og tips om hvordan å utføre de riktig
- Forklarer på en forståelig måte hvorfor han gjør det han gjør, og anbefaler det han anbefaler
- Ellers veldig trivelig og enkel å prate med

Veldig fornøyd!

Klinikk: Klinikk for Alle Bjørvika Skrevet

Helt strålende! Han tar seg alltid tid og lytter. God på å følge opp, men også god på å løse ting når det er akutt og krise. Er alltid veldig fornøyd etter behandling, han er helt klart den beste jeg har vært hos, hyggelig og veldig dyktig. Kan varmt anbefales til andre!