Vola Christine Bull Manojlovic

Kiropraktor

Autorisasjon (2019)

Klinikk for Alle Bjørvika Telefonnummer979 23 000979 23 0 ...
Dronning Eufemias gate 18 0191 Oslo
Vola Christine Bull Manojlovic er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Vola Christine Bull Manojlovic

En svært dyktig kiropraktor

Klinikk: Klinikk for Alle Bjørvika Skrevet

Vola er en svært dyktig kiropraktor som tar pasienten på alvor. Ved godt hvordan man behandler forskjellige ryggproblemer (som er de problemene jeg har). Hun bruker også kollegaer hyppig ved behov.
Jeg vil absolutt anbefale Vola som behandler

En dame som er opptatt av hele forløpet

Klinikk: Klinikk for Alle Bjørvika Skrevet

Har vært hos flere kiropraktorer x- antall ganger over tid, og vært veldig fornøyd med flere. Vola er ekstra flink og veldig lett og like! En dame med god kunnskap. Hun er opptatt av «hele forløpet» og ikke kun behandlingen hun gir deg på timen din. Dette har jeg savnet fra andre kiropraktorer, hvor jeg kun har fått behandling, øvelser og oppfølging på hvordan det går. Voila gir mer informasjon om blant annet smertelindring (hun sender e-melding til legekontor) og arbeidssituasjon etc.

Dyr klinikk, men verdt å investere i egen helse- samt enklere når man også blir så fornøyd med hvordan man blir ivaretatt!

Super!

Klinikk: Klinikk for Alle Bjørvika Skrevet

Very friendly, helpful, and a good constructive discussion partner on all the available options available. She's been a great help in handling my muscle pains and such, caused by stress and anxiety. Made my quality of life much better.