Klinikk For Alle Bjørvika

Dronning Eufemias gate 18 0191 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Bjørvika

Stor faglig dyktighet

Kiropraktor: Thomas Grøndahl Skrevet

Vil anbefale Thomas til absolutt alle. Prøvd flere kiropraktorer men Thomas er den jeg er 100% fornøyd med. Han viser stor faglig dyktighet og er oppriktig interessert i pasientens ve og vel.

Den beste kiropraktoren jeg har hatt

Kiropraktor: Jakob Lothe Skrevet

Er suveren på å arbeide med hodepine, problemer med øynene vedr. å lese og se på skjerm, lysømfintlighet, balanseproblemer, muskelspenninger og smerter i hele kroppen. Er lydhør overfor pasienten og tar seg tid under behandlingen til å høre om det går greit. Er flink på rehabilitering og råd vedr. kosthold. Har du en komplisert problemstilling anbefaler jeg dobbeltime som varer i 30 min. Hør med kiropraktoren om hvor ofte han anbefaler at du bør komme, så bestemmer du selvfølgelig selv hyppigheten. Jeg var der en gang i uken etter en skade og har gradvis trappet ned hyppigheten.

Verdens beste kiropraktor

Kiropraktor: Tonje Nenseter Skrevet

Jeg kom til Tonje med frustrasjon, gråten i halsen og ingen anelse om hva jeg skulle gjøre med min vonde kjeve etter flere legebesøk.

Tonje tok meg seriøst fra første stund og kunne beroligge meg med at dette skulle vi fikse.

Tonje er meget flink, lytter, forstår, er personlig engasjert og samtidig seriøs.

Jeg anbefaler Tonje på det varmeste.