Klinikk For Alle Bjørvika

Dronning Eufemias gate 18 0191 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Bjørvika

Kunnskapsrik og empatisk

Kiropraktor: Thomas Grøndahl Skrevet

Jeg har slitt mye med rygg og nakke, og har vært hos mange ulike behandlere. Ikke før jeg gikk til Thomas begynte jeg å få ordentlig hjelp. Thomas er utrolig flink faglig og tar seg tid til å forklare ting og til å undersøke alle mulige årsaker til smertene som oppleves.

Thomas er også svært god til å snakke med. Ofte har muskelplager sammenheng med hvordan man har det i hverdagen og dette er noe Thomas på en god måte deler sin kunnskap om.

Jeg kan anbefale Thomas på det varmeste!

Stor faglig dyktighet

Kiropraktor: Thomas Grøndahl Skrevet

Vil anbefale Thomas til absolutt alle. Prøvd flere kiropraktorer men Thomas er den jeg er 100% fornøyd med. Han viser stor faglig dyktighet og er oppriktig interessert i pasientens ve og vel.

Den beste kiropraktoren jeg har hatt

Kiropraktor: Jakob Lothe Skrevet

Er suveren på å arbeide med hodepine, problemer med øynene vedr. å lese og se på skjerm, lysømfintlighet, balanseproblemer, muskelspenninger og smerter i hele kroppen. Er lydhør overfor pasienten og tar seg tid under behandlingen til å høre om det går greit. Er flink på rehabilitering og råd vedr. kosthold. Har du en komplisert problemstilling anbefaler jeg dobbeltime som varer i 30 min. Hør med kiropraktoren om hvor ofte han anbefaler at du bør komme, så bestemmer du selvfølgelig selv hyppigheten. Jeg var der en gang i uken etter en skade og har gradvis trappet ned hyppigheten.

Verdens beste kiropraktor

Kiropraktor: Tonje Nenseter Skrevet

Jeg kom til Tonje med frustrasjon, gråten i halsen og ingen anelse om hva jeg skulle gjøre med min vonde kjeve etter flere legebesøk.

Tonje tok meg seriøst fra første stund og kunne beroligge meg med at dette skulle vi fikse.

Tonje er meget flink, lytter, forstår, er personlig engasjert og samtidig seriøs.

Jeg anbefaler Tonje på det varmeste.