Legekontorene Centrum

Jon Torbergssonsvei 9 4070 Randaberg

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontorene Centrum

Dyktig lege men dømmer fort

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Ziesler er en svært dyktig lege men han dømmer fort f.eks ved at han tror jeg bare kommer for å få sykemelding(når jeg staterer at jeg ikke kan gå glipp av jobb) Dette tror jeg er fordi jeg er 20 år og blir fort sett ned på pga dette.

Byttet på grunn av ventetiden

Lege: Halldis Wenche Øxnevad Ziesler Skrevet

Jeg hadde Halldis som fastlege i flere år, men så meg til slutt nødt til å bytte ettersom ventetiden var uholdbar. Det var bare å glemme å ha andre planer den dagen jeg skulle til henne og jeg ventet ofte opptil 3 timer utover tidspunktet jeg hadde time.

Det var også svært frustrerende at timene ble dobbeltbooket, og at noen andre også satt å ventet hadde time nøyaktig samtidig som meg.

Mitt inntrykk er et legesenter preget av uprofesjonalitet og veldig dårlig kundeservice, og i de årene hun var min fastlege ble ventetiden aldri bedre. Det ble også vanskelig for meg da jeg først fikk komme inn på kontoret hennes da jeg alltid hadde de andre som satt utenfor å ventet i bakhodet. Jeg opplevde møtene våre som hastet og mener at hun ikke tok seg tid til meg som en fastlege skal.

Dyktig

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

En lege som kan faget sitt!
Lang ventetid for å komme inn, kan fort bli 1 time og lengre.
Er empatisk og hører etter.

Ikke gå til denne legen

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Han hører ikke på hva jeg sier og vil ikke lese papirene jeg har med fra nevrolog og diverse papirer. Jeg spurte ikke om medisiner, men ville sjekke hvordan deres legekontor var (siden jeg nettop hadde byttet). Men han påstod jeg kom dit for å få vanedannende piller og at jeg var narkoman fordi min forrige fastlege nettop hadde skrevet ut resepter til meg for helgen, og at jeg drev "doktorshopping". Dette skrev han melding til min egentlige lege om som ikke var tilstede denne dagen. Jeg nevnte ikke et ord om få piller før han brakte det opp.

Den beste legen i hele Rogaland!

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Jeg bor i Sandnes, men velger likevel å gå til Øyvind som har legekontor på Randaberg. Fordi jeg har en del helseproblemer, er jeg avhengig av å ha en god lege, og Øyvind er rett og slett helt fantastisk. Den dagen du trenger at han virkelig hører på deg, så gjør han det. Han tar seg den ekstra tiden om det så betyr at dere blir sittende i tre kvarter. Ja, det er lang ventetid for å komme inn, ofte en time og mer, men det er verdt det, for når det er DIN tur, så er det DU som er i fokus. Mitt råd: beregn veldig god tid, og ha med deg noe å lese på. Jeg har ikke noe særlig til overs for de andre som jobber der (resepsjon og blodprøver). De stresser og koster sjelden på seg et smil. Øyvind er en mann med masse lun og god humor, og han har masse empati. Dessuten har han jobbet mye på sykehuset, så han har veldig bred erfaring.