Halldis Wenche Øxnevad Ziesler

Legekontorene Centrum

1985

Legekontorene Centrum Telefonnummer51 41 28 5051 41 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jon Torbergssonsvei 9 4070 Randaberg
Halldis Wenche Øxnevad Ziesler er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Halldis Wenche Øxnevad Ziesler

må be om alt selv

Hyggelig dame, men vanskelig på henvisninger og å ta initiavtivet selv. Føler ofte en må be om alt selv, og ikke at hun foreslår det før du kommer med ønske selv.
sliter du med søvn, uro og angst er ikke dette legen for deg. Hun setter deg på anti dep som forslag , men imøtekommer deg ikke med forslag som sovemedisin å hva hun kan gjøre for DEG som sliter. Halldis var mye enklere før på resepter. Nå må man nesten be på sine knær om det omhandler en psykisk medisin , etter behov . Har hatt henne nå snart 40 år som lege .
Ellers er ventetiden noe forferdelig, ca 2-3 timer er vanlig å vente i gangene, på telefon er det umulig å nå frem. Synes resepsjonen er svært uhyggelige å snakke med. De graver i dine personlige saker og svarer deg spydig! (ikke alle ønsker og fortelle andre enn fastlegen om sine problemer , NB NB her)!
For min del virker det som Halldis er lei av jobben sin, siden så mye er blitt så vanskeligere og kunne få igjennom.
Jeg var også inne i en stor sorg, trengte raskt noen å prate med, da jeg opplevde store traumer å endringer i livet mitt, ble da fortalt at legene ikke har mulighet lenger å søke psykoligisk støtte til det offentlige. Det måtte vi pasienter gjøre selv hjemme. Ikke noe man orker når man er såpass syke.. lettvindte løsninger istedetfor grundig oppfølging.
Jeg har tre barn, de er hun eksemplarisk med. ingenting å si på dette.

Grundig lege

Hun er alltid nøye, og ser helhetsbildet. Har hatt henne som fastlege i over 10 år, og vil aldri bytte

Byttet på grunn av ventetiden

Jeg hadde Halldis som fastlege i flere år, men så meg til slutt nødt til å bytte ettersom ventetiden var uholdbar. Det var bare å glemme å ha andre planer den dagen jeg skulle til henne og jeg ventet ofte opptil 3 timer utover tidspunktet jeg hadde time.

Det var også svært frustrerende at timene ble dobbeltbooket, og at noen andre også satt å ventet hadde time nøyaktig samtidig som meg.

Mitt inntrykk er et legesenter preget av uprofesjonalitet og veldig dårlig kundeservice, og i de årene hun var min fastlege ble ventetiden aldri bedre. Det ble også vanskelig for meg da jeg først fikk komme inn på kontoret hennes da jeg alltid hadde de andre som satt utenfor å ventet i bakhodet. Jeg opplevde møtene våre som hastet og mener at hun ikke tok seg tid til meg som en fastlege skal.

Ikke å anbefale

Med mindre du har som hobby å sitte på et venterom, så er ikke dette en lege å anbefale. Synes det er en horribel praksis med konstante dobbeltbookinger. 2 timer på venterommet er standard. De fleste legekontor har en praksis hvor en slipper egenandel ved lange forsinkelser, men ikke ved dette legekontoret. Jeg fikk nok og byttet lege. I dag har jeg en lege som er kjempedyktig og levende opptatt av pasientenes ve og vel, og hvor jeg som regel kommer inn før det har gått 5 minutter på venteværelset.

Aldri igjen...

Har gått til dette legekontoret siden jeg var liten.
Resepsjonen er dårlig organisert, umulig å få tak i de på telefonen, dårlig køsystem på lab og tidligere gjaldt det også betalingssystemet. Virker ikke som de gidder bruke ei krone på å modernisere logistikken eller til smile-kurs for sine respesjonister.

Ventetiden til å komme in til legen er rett og slett helt grusom! Riktignok er hun en god og svært hyggelig lege, men jeg går ikke til legen for å få en hyggelig prat - det er ikke ofte jeg må til legen men er ikke interessert i å måtte ta meg flere timer fri fra jobb eller bruke min tid på det venterommet hele dagen når jeg først skal. Det finnes andre flinke leger der ute, som ikke har ventetid og som har bedre respekt for folk sin tid! Jeg byttet omsider lege, og er utrolig fornøyd!