Halldis Wenche Øxnevad Ziesler

Jon Torbergssonsvei 9 4070 Randaberg
Tlf: 51 41 28 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Halldis Wenche Øxnevad Ziesler er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Halldis Wenche Øxnevad Ziesler

Byttet på grunn av ventetiden

Jeg hadde Halldis som fastlege i flere år, men så meg til slutt nødt til å bytte ettersom ventetiden var uholdbar. Det var bare å glemme å ha andre planer den dagen jeg skulle til henne og jeg ventet ofte opptil 3 timer utover tidspunktet jeg hadde time.

Det var også svært frustrerende at timene ble dobbeltbooket, og at noen andre også satt å ventet hadde time nøyaktig samtidig som meg.

Mitt inntrykk er et legesenter preget av uprofesjonalitet og veldig dårlig kundeservice, og i de årene hun var min fastlege ble ventetiden aldri bedre. Det ble også vanskelig for meg da jeg først fikk komme inn på kontoret hennes da jeg alltid hadde de andre som satt utenfor å ventet i bakhodet. Jeg opplevde møtene våre som hastet og mener at hun ikke tok seg tid til meg som en fastlege skal.

Ikke å anbefale

Med mindre du har som hobby å sitte på et venterom, så er ikke dette en lege å anbefale. Synes det er en horribel praksis med konstante dobbeltbookinger. 2 timer på venterommet er standard. De fleste legekontor har en praksis hvor en slipper egenandel ved lange forsinkelser, men ikke ved dette legekontoret. Jeg fikk nok og byttet lege. I dag har jeg en lege som er kjempedyktig og levende opptatt av pasientenes ve og vel, og hvor jeg som regel kommer inn før det har gått 5 minutter på venteværelset.

Aldri igjen...

Har gått til dette legekontoret siden jeg var liten.
Resepsjonen er dårlig organisert, umulig å få tak i de på telefonen, dårlig køsystem på lab og tidligere gjaldt det også betalingssystemet. Virker ikke som de gidder bruke ei krone på å modernisere logistikken eller til smile-kurs for sine respesjonister.

Ventetiden til å komme in til legen er rett og slett helt grusom! Riktignok er hun en god og svært hyggelig lege, men jeg går ikke til legen for å få en hyggelig prat - det er ikke ofte jeg må til legen men er ikke interessert i å måtte ta meg flere timer fri fra jobb eller bruke min tid på det venterommet hele dagen når jeg først skal. Det finnes andre flinke leger der ute, som ikke har ventetid og som har bedre respekt for folk sin tid! Jeg byttet omsider lege, og er utrolig fornøyd!

Sier det igjen...har funnet Randabergs beste lege.Ja,det er lang ventetid hos henne,beregner iallefall en times ventetid utover timen du har bestillt.Derimot når du kommer inn blir du møtt med smil og varme og ikke minst gir hun deg all oppmerksomhet og tid når du først er der.Rett og slett en fantastisk lege :-D

Dyktig dame!

Jeg har aldri opplevd bedre behandling fra en lege. Hun lytter og involverer seg ordentlig i samtalen og gjør sitt beste for å hjelpe med løsninger. Hun er alltid blid og husker deg igjen. Det stemmer at ventetiden er forferdelig lang og at det som oftest er vanskelig å få en rask time (med mindre du får en "hastetime" som er dyrere?), men vil påstå at det er verdt det. Håper selvfølgelig at de kan få redusert ventetiden med minimum 50%, men regner ikke med det.

Dyktig og grundig lege

Veldig fornøyd med henne som fastlege. Hun er en veldig grundig og flink lege som følger godt opp og holder det hun lover. Er det noe nytt hun kommer opp i setter hun seg inn i det. Har aldri følt meg så trygg og iveretatt hos noen lege før. Hun er også god å snakke med, hører faktisk etter hva du sier og tar deg på alvor i motsetning til andre fastleger jeg har hatt. Jeg har mindre behov for å gå så ofte til lege nå fordi hun er effektiv og tar tak i det hun skal og tar seg god tid når en først er der.Vel er det mye ventetid, men hun er verd å vente på. Anbefales på det sterkeste.

For travel.

Centrum legekontor er for de som ikke har behov for legehjelp. Man kommer ikke gjennom på telefonen for å å bestilt time, og når man først har fått time, sitter man opp til to timer på venterommet før man kommer inn. Dette begrunnes med lav bemanning, men dette har vedvart siden jeg tok dem i bruk, som var tidlig i vår. Som kronisk syk, har jeg blitt sykere, av all den energi og tid jeg har brukt bare for å få tak i Halldis. Ellers er hun en ok lege, men opplever at hun har for mange pasienter, slik at alt blir halvveis gjort, og mistenker dobbelbookinger for å unngå å miste timer om en pasient ikke dukker opp.

Skal aldri bytte min fastlege.

Svært hyggelig dame, som alltid ringer tilbake dersom hun har sagt hun skal gjøre det! Hun har alltid tid til å høre etter, og det virker som om hun er grundig. Dessverre fører det til lang ventetid på et trangt venterom.

Halldis Ziesler er en meget dyktig lege. Hun er grundig i sine undersøkelser, og står på for oss pasienter.

Det er faktisk takket være henne at jeg er i live idag.