St. Olav Legegruppe

St. Olavsgate 13 4005 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved St. Olav Legegruppe

Uerfaren lege

Lege: Thomas Øystein Østvold Skrevet

Jeg fikk tildelt denne legen på grunn av at han overtok praksis til tidligere fastlege.
Etter et par konsultasjoner fant jeg ut at her må jeg bare finne meg en ny fastlege så fort som mulig.
Han er uerfaren, stiller uforberedt, tar seg ikke tid til å sjekke jornalen min og kan ikke svare på spørsmålene mine.
Jeg stoler dessverre ikke på kunnskapen hans.

Ok

Lege: Trond Høibø Skrevet

Flink med akutte sykdommer, men dårlig på kroniske. Oppleves som nedlatende til tider. Vanskelig å komme i kontakt med legekontoret og ufint personell som tar blodprøver

Solid

Lege: Thomas Øygarden Bjordal Skrevet

Hyggelig. Forståelsesfull. Du blir garantert fornøyd. Raske svar på meldinger. Bra kontor og så sentralt som det kan bli

Omsorgsfull og trygg

Lege: Thomas Øygarden Bjordal Skrevet

Jeg føler meg alltid veldig trygg og godt ivaretatt når jeg møter opp hos Thomas. Han har alltid tid til meg og mine problemer. Han er lett å få tak i dersom det skulle være noe enten på melding over helsenorge eller på telefon dersom han ikke har ledig time.

Vil aldri bytte fastlege!

Fantastisk flink!

Lege: Thomas Øygarden Bjordal Skrevet

Thomas er ung, men stødig og veldig kunnskapsrik. Han er god på å lytte, men også villig til å sende videre hvis det er nødvendig. Som kronisk syk kan du føle deg trygg og godt ivaretatt. Thomas tok seg alltid tid til å forklare og gjorde det kompliserte veldig enkelt å forstå. Han hadde aldri dårlig tid. Var han fullbooket en uke klarte han alltid å presse inn tid til hvert fall en telefonkonsultasjon. Hadde det ikke vært for at jeg måtte flytte hadde jeg ikke byttet lege.