St. Olav Legegruppe

Telefonnummer51 52 90 6051 52 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St. Olavsgate 13 4005 Stavanger

Siste vurderinger av St. Olav Legegruppe

Jovial og god type, lett å snakke med

Lege: Thomas Øygarden Bjordal Skrevet

Thomas er en herlig fyr, han er lett å komme i prat med, og lytter og hører og undersøker uten problem.

Ingen preg av hastverk, bruker den tiden som det trengs, og er kunnskapsrik, men søker opp om det er noe han ikke kan like godt, istedet for å ikke innrømme det.

Er litt som en vanlig mann i legefrakk, har ikke så veldig "legepreg". Enkelt og greit, anbefales!

Beste legen

Lege: Trond Høibø Skrevet

Trond er dyktig, sympatisk, flink til og lytte, og til og finne gode løsninger. Han er utrolig behagelig!

Flink lege med mye kunnskap

Lege: Trond Høibø Skrevet

Den beste legen jeg har hatt sålangt! Imøtekommende, trivelig, og alltid behjelpelig. Du får time på kort varsel, og han kommer alltid med gode råd! Kan anbefales på det sterkeste!

Oppriktig interessert og trygg

Lege: Ina Nikoline Wille Skrevet

Gikk fra Turid Brekke Nordheim og over til Ina Wille. Jeg blir sett med en gang jeg går inn døren og hun utstråler en trygghet og interesse som for meg er det viktigste hos en lege. Ville aldri bytte Ina bort mot noen og er takknemlig for at nettopp hun er min fastlege.

Nei takk

Lege: Ina Nikoline Wille Skrevet

Hun er gjerne god på å skape tillit, men hører ikke på hva du sier. Har skrevet ut resepter til både meg og min datter som viser seg at vi ikke har behov for. Det fant jeg selv ut når jeg var i tvil og sjekket nærmere. Hun misbruker sin tillit er min oppfatning.