St. Olav Legegruppe

St. Olavsgate 13 4005 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved St. Olav Legegruppe

Fantastisk flink!

Lege: Thomas Øygarden Bjordal Skrevet

Thomas er ung, men stødig og veldig kunnskapsrik. Han er god på å lytte, men også villig til å sende videre hvis det er nødvendig. Som kronisk syk kan du føle deg trygg og godt ivaretatt. Thomas tok seg alltid tid til å forklare og gjorde det kompliserte veldig enkelt å forstå. Han hadde aldri dårlig tid. Var han fullbooket en uke klarte han alltid å presse inn tid til hvert fall en telefonkonsultasjon. Hadde det ikke vært for at jeg måtte flytte hadde jeg ikke byttet lege.

Lite interessert

Lege: Trond Høibø Skrevet

Har besøkt denne legen noen ganger nå. Virker lite interessert i å høre min problemer. Er kjapp med å heller henvise meg videre isteden for å lytte til hva jeg har å si. Han får jobben gjort, men er ikke videre imponert.
Legekontoret virker svært travelt, og jeg har slitt med å få booket timer her.

direkte og effektiv

Lege: Trond Høibø Skrevet

dyktig lege som gjor nodvendige grep.
anbefales av kritisk kunde med komplisert sammensatt sykehistorie

Dyktig og lyttende!

Lege: Thomas Øygarden Bjordal Skrevet

Tar deg på alvor og finner gode løsninger.
Flink til å forklare.
Effektiv, men likevel grundig og lytter på det man har å si. Rask tilbakemelding på tester og evt. henvisninger.
Oppleves trygt å behandles her!

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Ina Nikoline Wille Skrevet

Jeg har aldri hatt en så flink og kunnskapsrik lege tidligere. Føler meg privilegert som har fått henne som fastlege. Hun utstråler ro og tillit, er en god lytter og kommer med mange gode råd. Hun gir seg ikke før hun finner svar på div. plager. Hun tar seg god tid, noe jeg ikke opplevde med tidligere fastlege. Det er aldri vanskelig å få time ved behov. Jeg føler meg godt ivaretatt av henne.