Thomas Øygarden Bjordal

St. Olav Legegruppe Mann, 32 år

Autorisert2012
Ledige plasser 17 av 1280
Vil du bytte til denne fastlegen?

St. Olav Legegruppe

St. Olavsgate 13 4005 Stavanger
Thomas Øygarden Bjordal er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Thomas Øygarden Bjordal

En svært dyktig lege

Jeg har ennå tilgode at legen ikke har tatt meg inn til ham, når jeg har hatt beov for det. Jeg har aldri følelsen av at han vil "ha meg ut" så fort som mulig. Han hører på meg, og gir meg en følelse av å bli tatt på alvor. Hans unge alder til tross, er han moden, reflektert og tar seg god tid. Han overtok et kontor, som var "falleferdig, og som ikke hadde ivaretatt personvernhensyn. Her endret han først rutinene ved å ta pasienten "innenfor luken" når de skulle snakke med sekretæren, eller få prøvesvar. Nå har han sørget for oppussing og innelukket resepsjon. Sammenliknet med andre kontorer er det lett å komme gjennom på telefonen. Hyggelige lokaler, og vennlig betjening.

Udugelig service i resepsjonen

Legen er ok, men det er komplett umulig å få kontakt med resepsjonen med mindre man møter opp personlig eller booker time når man er inne hos legen.
I serviceområdet er det lite hyggelige og åpningstidene for tlf er for dårlig eller ikke til stede.

En lege som inngir tillit.

Dr. Bjordal er en ung lege som tar meg på alvor. Lydhør. Forklarende. Godt orientert. Lett å bli kjent med. Har orden på sakene. Relevant behandling.

Meget dyktig og tillitvekkende.

Bjordal er våken og virker helt oppdatert når det gjelder medikamenter og hvordan disse virker sammen. Jeg har hatt stor hjelp av Bjordal som fastlege.

Umoden ung lege

Vanskelig å kommunisere, dårlig på å informere om endrede rutiner, kan virke nedlatende og arrogant til tider.