Deltaklinikken

Hammaren 23 4056 Tananger

Siste vurderinger av behandlere ved Deltaklinikken

Grundig og presis

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

Veldig grundig lege. Følte meg veldig trygg etter besøk. Kortfattet og presis i tilbakemeldinger, men kan også lytte på en god måte.

Anbefales sterkt!

Bra og dyktig lege

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i 15 år, og er veldig fornøyd. Føler som han er dyktig og tar pasienten på alvor, lytter, og gir behandling når det trenges.

Lytter ikke til pasienten

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

Har gått her i mange år, vært fornøyd med legen, i flere år.
Sist gang jeg var til time, fikk jeg høre legen si, at det ikke var han som behandlet meg, måtte ta kontakt med min fysioterapeut for henvisning videre, eller så måtte fysioterapeut ta kontakt med legen.Kom til fysioterapeut, men han kan ikke henvise videre. Prøvde å si til legen at jeg trodde ikke fysioterapeut kunne henvise videre.

Utmerket

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

Inngir tillitt ved å være ærlig og åpen i forklaring/ praten under konsultasjon.
Hele familen har trivdes i alle 25 fra ungene var små og opp til idag. Vi har vært heldige som har hatt en fastlege som vi har følt vi kunne stole på og som vi liker å forholde oss til. Personalet rundt ham er det heller ikke noe å si på - de gjør hverandre gode alle som er på Deltaklinikken.

Travel lege

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

Sikkert en dyktig lege, men jeg følte ikke jeg ble tatt på alvor hos Netland. Veldig travel, følte meg rett og slett til bry når jeg var der.