Deltaklinikken

Hammaren 23 4056 Tananger

Siste vurderinger av behandlere ved Deltaklinikken

Dyktig og nøyaktig familielege. En av de aller beste !

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

Får time same dag ved akutt behov. Snille og latterfylte damer i luken og ved prøvetaking. Lytter til pasient og trekker ikke hastige konklusjoner. Har enorm tillit til denne legen.
Skulle gjerne ønsket at Deltaklinikken hadde fått meldings varsel på mobil på legetimer.

Fantastisk lege!

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

Har hatt Dr. Netland siden den dagen han begynte som lege. Er superfornøyd å ville ikke ha byttet ham ut for 5 flate øre!
Han tar seg tid til pasientene sine, og hjelper deg alltid om det haster. Han utvider dagen sin ettersom pasientene trenger ham. Avsolutt til å anbefale!!!

Den ebste legen jeg har hatt!

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

Dr Netland er en fantastisk lege.
Ofte mye ventetid, men det er fordi han tar seg god tid til pasientene sine.
Veldig flink og kjenner på pasientene og tar prøver, istedet for og gi ut en unødvendig resept.
Veldig fagdyktig og brenner for faget sitt. Har vert inne flere ganger der han ikke har visst hva som kan være årsaken til plagene mine, men har fått ny time og da har han lest og lest og funnet ut av ting.
Vil anbefale Netland på det sterkeste!
Damene i resepsjonen er også kjempe hyggelige!

Alt i alt et bra legekontor!

Nøyaktig og omtenksom

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

Hele min familie (2 voksne og 3 barn) har vært så heldig å få Dr. Netland som fastlege. Også min far som har et komplisert sykdomsbilde. Min far har blitt mye bedre eter han kom til Netland. Skikkelig utredning, spesialist undersøkelser der det trengs, og god oppfølging.

Vi andre er friske som folk flest, men har fått rask hjelp de gangene vi har trengt dette. Kansje er han litt for snill med å presse inn en ekstra pasient, men jeg har ikke noe problem med at en som er sykere enn meg kommer før meg.

Dr Netland innehar og en lun humor som gjør det hyggelig å møte ham. Ungene mine setter pris på dette.

Og så det er sagt. De 3 damene på kontoret er særdeles hyggelige og service innstilte. Virker for meg som om det er et godt arbeidsmiljø på Deltaklinikken. Det smitter over på oss besøkendes:-)

En fantastisk profesjonell og dyktig lege !

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

Dr. Netland er den desidert beste legen jeg har hatt i mitt voksne liv. Jeg har bodde over hele landet, og har etterhvert litt sammenligningsgrunnlag. Han møter meg som pasient på en svært respektfull måte, og jeg opplever alltid at han tar seg tid til å lytte.
Jeg har til dels en komplisert sykehistorie, men dr. Netland har hjulpet meg med alle mine plager.I tillegg har han vært en fantastisk fastlege for mine tre barn.Hvor mange barn gleder seg til å bli stukket i fingeren ?? Mine gjør det, fordi dr. Netland e " så løyen ".Dr. Netland har enten fikset noen av problemene mine selv, hvis ikke har han effektivt henvist meg til rette spesialist. På forkontoret blir en alltid møtt av hyggelige og effektive sykepleiere, dette gjør at totaltopplevelsen på legebesøket blir svært godt. Jeg anbefaler Deltaklinikken og dr. Netland på det sterkeste !!