Deltaklinikken

Hammaren 23 4056 Tananger

Siste vurderinger av behandlere ved Deltaklinikken

kun 10 min

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

Har maks 10 min til hver pasient, booker ofte ny time, og man får da ikke utredet ordentlig når en først er der.

Flink medisinsk, leser seg ofte opp og bra på oppfølging, men det hjelper lite når man må inn 3 ganger (3 dager) for å få en avklaring på noe som kunne vært avklart om han hadde hatt 20 min ledig tid.

Har også opplevd at an reiser mye bort da han er ansvarlig for fotball landslaget for jenter. Uansvarlig å reise bort og overlate hele praksisen til en praktikan uten erfaring, noe jeg erfarte.

Flink medisiner

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

Dr. Netland gir inntrykk av å være svært kompetent (og det er han sikkert). Effektiv, men stort sett grundig.

Det er oftest enkelt å få time på kort tid om det er noe som haster, med mindre han er bortreist e.l. Til mindre akutte ting kan det fort være 14 dager ventetid.

En fantastisk lege

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

ingen over ingen ved siden.Meget dyktig i faget sitt.Endelig en lege med humor ! en
jordnær og alltid blid lege.Anbefales!

Faglig dyktig

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

Jeg syns at dr netland allti har tid han lytter faktisk på det en sier har aldri hatt problem å komme til selv på dagen og er så og si alltid på tiden: ) min opplevelse med dr netland er bare positiv selv om han faktisk ikke har kunnet hjelpe meg med mine medisinske problemer men han er ydmyk nok til å sende meg rundt til andre spesialister og som sagt han lytter på det jeg sier å prøver med beste evne å hjelpe bytter aldri lege jeg!

Sportlege

Lege: John Inge Lønset Netland Skrevet

Tar veldig raske beslutninger. Må skynde deg for å gi legen all den informasjonen man har tenkt å gi.
Havner ofte hos en vikar, men blir da informert på forhånd.