Legekontor Dr. Østhus

Kannikbakken 6 4005 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontor Dr. Østhus

Tilgjengelig og faglig oppdatert

Lege: Dag Rune Østhus Skrevet

Opplever Dr. Østhus som dyktig og effektiv. Han tar problemene på alvor, men gjør egne vurderinger. Flott med en lege som ikke skriver ut verken medisiner eller sykemeldinger uten god grunn. Tross min komplekse sykdomshistorie har han god oversikt og følger godt opp. Enkelt å booke tid og er alltid tilgjengelig på e-konsultasjon. Trivelige ansatte på laben.

FANTASTISK LEGE

Lege: Dag Rune Østhus Skrevet

jeg har vert kjempefornøyd med Dag Rune han er utrolig hjelpsom og har gitt meg all den hjelpen jeg har trengt og bryr seg om pasientene sine dessverre måtte jeg skifte lege nå det ble litt upraktisk med lege i stavanger når jeg bor i kristiansand ellers hadde jeg blitt boende der nede hadde jeg aldri skiftet ham som legen min jeg ambefaler ham på det varmeste

Fin opplevelse

Lege: Dag Rune Østhus Skrevet

Fornøyd med Dag Rune som min fastlege. Følger nøye opp samtidig som han er effektiv. Hyggelig og imøtekommende.

Tillit, , tilgjengelighet og oppfølging

Lege: Dag Rune Østhus Skrevet

Imøtekommende, setter av ekstra tid ved behov, følger opp etter prøvetaking, godt med ulike tilgjengelige timer(vanlige, video, hastetimer), kommer stort sett inn på avtalt tid(noe forsinkelser må aksepteres). Veldig godt fornøyd!

Ekstremt skuffet

Lege: Dag Rune Østhus Skrevet

Mye forsinkelser og man får ikke hjelp. Virker ekstremt uinteressert i kundene sine. Man får såvidt svar på det man lurer på og må booke ny time for hvert eneste spørsmål