Radøy Legesenter

Telefonnummer56 34 90 9056 34 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Radøyvegen 1621 B 5936 Manger

Siste vurderinger av Radøy Legesenter

Trygg og kunnskap

Lege: Ingmund Kvinge Skrevet

jeg er veldig fornyd med Legens jobb! Han har hjulpet meg med hjertesykdom! Han er en Mann du kan stole på !

Grundig og kunnskapsrik

Lege: Halvard Martin Aag Skrevet

En svært dyktig lege. Han er kunnskapsrik, grundig. Viktigst av alt er at denne legen tar seg tid. Ikke minst så henviser han videre og følger grundig opp. Dette er livsviktig. Mange leger er ikke like gode på dette. Han lytter og lett å prate med. Eg er privilegert, heldig og ekstremt takknemlig som har en så dyktig fastlege.

Blir tatt seriøst, grundig

Lege: Halvard Martin Aag Skrevet

Han tar seg god tid, og utfører grundig undersøkelse. Opplever han som rolig og betryggende. Veldig fornøyd!

Dyktig og interessert i pasienten

Lege: Gunn Mali Steen Sund Skrevet

Har gått til henne i mange år og synes hun gjør en meget god jobb. Kan til tider være litt vanskelig å komme til, men ventingen er verdt det.

Ikke mulig å sende mail og laaaang ventetid på telefonen.

Da jeg skiftet til Dr Aag, så var det som om og treffe Jesus

Lege: Halvard Martin Aag Skrevet

Etter Arbeidsulykker, Motorsykkel Ulykker, og må skrive en bok hvis jeg skulle fortelle om alle de skadene jeg har, og hvordan Dr Aag bryr seg om deg, og dine Problemer. Jeg lå på H.Sykehus, og etter Legerunden så kom en av Legene inn og sa til meg og sa noe som jeg regner med at de ikke sier for ofte, i morgen så har du bare 1 oppgave, og bare 1 oppgave, og det er og skifte Fastlege, og jeg ringte for og skifte Fastlege, men hun kunne ikke fortelle meg hvilken Lege hun ville ha valgt, så sa jeg til henne ..du trenger ikke og si noe, bare host når jeg sier den Legen du ville ha tatt, og da ble det Dr Halvard Martin Aag. Og første gang jeg traff han, så var det som det var som og treffe Jesus. Med alle de skadene jeg har påført meg oppigjennom Livet, så traff jeg Endelig en som tok meg på alvor . Så tusen takk Dr H.M Aag, for at du reddet livet mitt, måtte du fortsette det arbeidet ditt til du ikke har mer krefter til og hjelpe flere, for at du har gjort tusenvis av mennesker bedre.