Halvard Martin Aag

Radøy Legesenter Mann, 52 år

Autorisert1993
Ledige plasser 118 av 2200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Radøy Legesenter

Radøyvegen 1621b 5936 Manger
Halvard Martin Aag er en av 3 fastleger i Radøy

Siste vurderinger av Halvard Martin Aag

Da jeg skiftet til Dr Aag, så var det som om og treffe Jesus

Etter Arbeidsulykker, Motorsykkel Ulykker, og må skrive en bok hvis jeg skulle fortelle om alle de skadene jeg har, og hvordan Dr Aag bryr seg om deg, og dine Problemer. Jeg lå på H.Sykehus, og etter Legerunden så kom en av Legene inn og sa til meg og sa noe som jeg regner med at de ikke sier for ofte, i morgen så har du bare 1 oppgave, og bare 1 oppgave, og det er og skifte Fastlege, og jeg ringte for og skifte Fastlege, men hun kunne ikke fortelle meg hvilken Lege hun ville ha valgt, så sa jeg til henne ..du trenger ikke og si noe, bare host når jeg sier den Legen du ville ha tatt, og da ble det Dr Halvard Martin Aag. Og første gang jeg traff han, så var det som det var som og treffe Jesus. Med alle de skadene jeg har påført meg oppigjennom Livet, så traff jeg Endelig en som tok meg på alvor . Så tusen takk Dr H.M Aag, for at du reddet livet mitt, måtte du fortsette det arbeidet ditt til du ikke har mer krefter til og hjelpe flere, for at du har gjort tusenvis av mennesker bedre.

beste legen

Rett og slett den beste legen jeg noen gang har snakket med, kommer aldri til å bytte

Ein eineståande lækjar

Dette er ein lækjar som lyttar, er audmjuk, forklarer årsakssamanhengar og følgjer svært grundig opp pasienten. Der det er tvil om årsaker eller tiltak viser han vidare til annan ekspertise. Pasienten får ei klar kjensle av å verta ivaretatt.

En lege med unike menneskelige og faglige kvaliteter!

Han er kunnskapsrik, rolig og forståelsesfull i sin framtoning. Han tar seg god tid til å lytte til sine pasienter, og går grundig tilverks for å undersøke årsakene til ulike symptomer. Man føler alltid at man blir tatt på alvor. Han ivaretar hele mennesket, noe som gjør han til den absolutt beste legen jeg noensinne har hatt. Denne legen passer virkelig i jobben sin! Jeg gir mine varmeste anbefalinger. Bedre lege skal man leite lenge etter!

En fantastisk lege

Han er en svært lydhør lege, tar seg tid og lar pasienten få gi en grundig beskrivelse av hva som er problemet. Han er dyktig på alle områder, og en allmennlege som kan mye om psykiske plager.Han er flink til å forklare årsakssammenhenger gi en beskrivelse av plagene som er lett å forstå. Han er nøye og grundig i sine undersøkelser og flink til å videresende til spesialist. En lege som absolutt gir meg følelsen av å alltid bli tatt på alvor, uansett om plagene er små eller store!