Halvard Martin Aag

Autorisasjon (1993)

Radøy Legesenter Telefonnummer56 34 90 9056 34 90 ...
Radøyvegen 1621 B 5936 Manger
Halvard Martin Aag er en av 30 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Halvard Martin Aag

Meget skuffet!

Alle beskriver han som verdens mest fantastiske og empatiske lege, som hører på deg som pasient og tar deg på alvor.
Min opplevelse er at dette er meget langt fra sannheten.
Jeg har aldri angret så mye på å høre på andre, og derav skrifte fastlege. Jeg ble ikke hørt, ikke forstått og ikke tatt på alvor. De få gangene jeg skrev melding svarte han meg aldri, og "kommuniserte " gjennom de andre ansatte. Jeg måtte ringe for å høre om han i det hele tatt hadde sett og kommentert spørsmål jeg stilte.
Jeg har aldri bedt om sykemeldinger osv, så det handler ikke om at jeg prøver å lure til meg den type ting. Han var rett og slett bare ikke hyggelig og tok meg aldri på alvor.
Kjempe skuffet og lei meg over hvordan han har behandlet meg som pasient.
Jeg anbefaler å ikke alltid høre på andre, men gjøre litt research selv først.

Tillitsvekkende og meget god kommunikasjon

Veldig fornøyd. Tar seg veldig god tid til å lytte samtidig som han kommer med veldig god informasjon og tilbakemeldinger hele tiden.

Kjempefornøyd!

Jeg hadde i mange år en annen fastlege, men etter å ha vært med min mann til Dr. Aag, så bestemte jeg meg for å bytte til ham selv. Endelig føler jeg meg sett og hørt av fastlegen min, han tar det jeg sier på alvor, og utreder nøye og ordentlig eventuelle plager jeg skulle ha. Han holder seg oppdatert, og forklarer alt paven lettfattelig måte. Han er rett og slett helt fantastisk. Kan vanskelig se for meg at jeg kommer til å bytte lege om jeg ikke må.

Dyktig og omgjengelig lege

Meget dyktig og flink lege, som setter pasienten i fokus. Veldig godt fornøyd med å ha han som min fastlege.

En fantastisk lege!!

Dette er en lege som tar deg seriøst, bruker god tid, er kunnskapsrik og dyktig, lytter og er empatisk. Han er en trygg og god lege, den beste. Kommer aldri til å bytte lege.