Halvard Martin Aag

Radøy Legesenter

Autorisasjon (1993)

Radøy Legesenter Telefonnummer56 34 90 9056 34 90 ...
Radøyvegen 1621 B 5936 Manger
Halvard Martin Aag er en av 27 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Halvard Martin Aag

Kjempefornøyd!

Jeg hadde i mange år en annen fastlege, men etter å ha vært med min mann til Dr. Aag, så bestemte jeg meg for å bytte til ham selv. Endelig føler jeg meg sett og hørt av fastlegen min, han tar det jeg sier på alvor, og utreder nøye og ordentlig eventuelle plager jeg skulle ha. Han holder seg oppdatert, og forklarer alt paven lettfattelig måte. Han er rett og slett helt fantastisk. Kan vanskelig se for meg at jeg kommer til å bytte lege om jeg ikke må.

Dyktig og omgjengelig lege

Meget dyktig og flink lege, som setter pasienten i fokus. Veldig godt fornøyd med å ha han som min fastlege.

En fantastisk lege!!

Dette er en lege som tar deg seriøst, bruker god tid, er kunnskapsrik og dyktig, lytter og er empatisk. Han er en trygg og god lege, den beste. Kommer aldri til å bytte lege.

EN FANTASTISK LEGE

Så takknemlig for at vi fant frem til denne legen, han er bare utrolig dyktig, så oppdatert på faget og med en fantastisk personlighet, tar han seg god tid og ser pasienten. Jeg anbefaler virkelig denne legen.

Fantastisk

For første gang føler jeg at en lege virkelig tar meg alvorlig, sender meg videre når det trengs. Har aldri hatt en bedre lege