Halvard Martin Aag

Tlf: 56 34 90 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Halvard Martin Aag er en av 4 fastleger i Radøy

Siste vurderinger av Halvard Martin Aag

Da jeg skiftet til Dr Aag, så var det som om og treffe Jesus

Etter Arbeidsulykker, Motorsykkel Ulykker, og må skrive en bok hvis jeg skulle fortelle om alle de skadene jeg har, og hvordan Dr Aag bryr seg om deg, og dine Problemer. Jeg lå på H.Sykehus, og etter Legerunden så kom en av Legene inn og sa til meg og sa noe som jeg regner med at de ikke sier for ofte, i morgen så har du bare 1 oppgave, og bare 1 oppgave, og det er og skifte Fastlege, og jeg ringte for og skifte Fastlege, men hun kunne ikke fortelle meg hvilken Lege hun ville ha valgt, så sa jeg til henne ..du trenger ikke og si noe, bare host når jeg sier den Legen du ville ha tatt, og da ble det Dr Halvard Martin Aag. Og første gang jeg traff han, så var det som det var som og treffe Jesus. Med alle de skadene jeg har påført meg oppigjennom Livet, så traff jeg Endelig en som tok meg på alvor . Så tusen takk Dr H.M Aag, for at du reddet livet mitt, måtte du fortsette det arbeidet ditt til du ikke har mer krefter til og hjelpe flere, for at du har gjort tusenvis av mennesker bedre.

beste legen

Rett og slett den beste legen jeg noen gang har snakket med, kommer aldri til å bytte

Ein eineståande lækjar

Dette er ein lækjar som lyttar, er audmjuk, forklarer årsakssamanhengar og følgjer svært grundig opp pasienten. Der det er tvil om årsaker eller tiltak viser han vidare til annan ekspertise. Pasienten får ei klar kjensle av å verta ivaretatt.

En lege med unike menneskelige og faglige kvaliteter!

Han er kunnskapsrik, rolig og forståelsesfull i sin framtoning. Han tar seg god tid til å lytte til sine pasienter, og går grundig tilverks for å undersøke årsakene til ulike symptomer. Man føler alltid at man blir tatt på alvor. Han ivaretar hele mennesket, noe som gjør han til den absolutt beste legen jeg noensinne har hatt. Denne legen passer virkelig i jobben sin! Jeg gir mine varmeste anbefalinger. Bedre lege skal man leite lenge etter!

En fantastisk lege

Han er en svært lydhør lege, tar seg tid og lar pasienten få gi en grundig beskrivelse av hva som er problemet. Han er dyktig på alle områder, og en allmennlege som kan mye om psykiske plager.Han er flink til å forklare årsakssammenhenger gi en beskrivelse av plagene som er lett å forstå. Han er nøye og grundig i sine undersøkelser og flink til å videresende til spesialist. En lege som absolutt gir meg følelsen av å alltid bli tatt på alvor, uansett om plagene er små eller store!

En lege det finnes få av.

En dyktig og kunnskapsrik lege som alltid tar seg god tid uansett hvor forsinket han skulle være i programmet. Han tar pasientene sine på alvor, og han sjekker alltid videre opp og henviser til ekspertise dersom det er behov for det. Dette er ikke en lege som bare "antar eller "tror"- han gjør virkelig det som skal til for å komme til bunns i saker og ting! En virkelig god lege som har skjønt at han jobber med mennesker! Anbefales på det varmeste. Selv om ventetiden på venteværelset kan være drøy, er det helt ok, når du vet at grunnen til at legen er forsinket er fordi han er grundig og alltid tar seg god tid til å lytte til pasientene. Her får du aldri følelsen av å bli "kastet ut døra"!

Best i test

Han ligg på førsteplass på mi "legelista". Har aldri opplevd at han ikkje har vore flink i arbeidet sitt.
Lett å kommunisera med. Veldig tillitsfull.

Han lytter

Dette er en god og grundig lege. Han tar den tiden han trenger og gir seg ikke før du har fått det du trenger/ har rett på.

Ein grundig, kyndig og dyktig fastlege

Denne fastlegen er av dei som tar seg tid til pasienten, som møter deg med eit godt humør i ein tillitsfull konsultasjon. Tilrår denne fastlegen på det varmaste.

føler at han er veldigt tilstede...

Han er legen som alltid passer på deg. ikke noe tilfeldigt diagnose for å bli ferdig.
hab gir seg ikke før de grunnleggende årsaker til sjukdom er funnet...