Leirvik Legekontor

Vikabrekko 11 5411 Stord

Siste vurderinger av behandlere ved Leirvik Legekontor

Seriøs, behagelig og omsorgsfull

Lege: Dag Ståle Nystøyl Skrevet

Vanskelig å beskrive den enorme godviljen til denne fastlegen, og gjør det vanskelig å tenke tanken på å bytte fastlege selv etter at jeg flyttet. Behagelig, omsorgsfull og forståelsesfull. Opplevelsen av at han bruker tiden sin på deg som pasient og ikke på å haste deg ut av rommet, gjør at man opplever en profesjonalitet i måten han opptrer på. Effektiv men med respekt. Veldig fornøyd med fastlege Dag Ståle Nystøyl!

Heilt super!

Lege: Dag Ståle Nystøyl Skrevet

Gjekk over til Nystøyl etter Kvamme og var skeptisk til om nokon skulle klare å fylle hans sko, men Nystøyl har imponert! Ser deg som person, følgjer opp og er svært kompetent som lege. Kan anbefalast på det varmaste!

en svært hyggelig fastlege

Lege: Dag Ståle Nystøyl Skrevet

en triveligere fastlege skal du lete etter. Dag Ståle er faglig dyktig og meget omgjengelig. anbefales!

Topp service og tilgjengelighet.

Lege: Dag Ståle Nystøyl Skrevet

Topp service og tilgjengelighet. Sentralt på Stord. Om noe akutt oppstår og en ikke har time så ordner det seg likevel. Svært fornøyd med min fastlege.

God opplevelser

Lege: Håvard Hakestad Skrevet

Jeg har positiv opplevelser 13 årene på Dr Håvard.Han er en god lytter ,er professionell ,sender henvising veldig fort. Dessverre må jeg flytte til bergen smart,ellers vil jeg ikke bytte fastleger.