Håvard Hakestad

Tlf: 53 40 32 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Håvard Hakestad er en av 21 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Håvard Hakestad

Venleg og god lege

Håvard var venleg, imøtekomande og fekk meg til å slappa av. Han tek seg god tid, svarer på spørsmål og verkar interessert i pasienten. Eg har berre vore der ein gong, og syntest eg fekk god hjelp.

Lite fornøgd

Framstår smilande og hyggeleg. Veldig sjølvsikker, men til tider arrogant. Lite imøtekommande, virkar ikkje interessert i pasienten, Meir oppteken av eigne tankar og meiningar enn å lytta og spørja. Ein god lege må vera oppteken av heile menneske, ikkje alt viser på ein prøve.

Til tider uprofesjonell, det har vore vanskeleg å opna seg for legen. Har ikkje blitt teken på alvor, ting blir bagatellisert. Samarbeid og tillit har vore vanskeleg med denne legen. Sikkert fagleg dyktig på mange områder, men har mykje å læra om det emosjonelle, om å lytta og sjå folk. Legen kan nok fungera bra for dei som har avklarte lidingar eller som treng ein resept i ny og ne.

Dyktig, grundig og hyggelig

Hakestad er svært grundig i sine undersøkelser, og tar gjerne eit par ekstra prøver for å sikkert stille riktig diagnose. I tilfeller der han har vore usikker har han sendt meg videre til spesialist for å vere heilt sikker på at ingenting vert oversett. Fantastisk dyktig lege som lytter, er forståelsesfull, følger godt opp og tar seg god tid til pasienten.

Personalet i resepsjon og på lab er alltid hjelpsomme, hyggelige og sympatiske.

Strålande fornøyd!

Uprofesjonelt og dårlig

Til tross for mange hyppige besøk har jeg ikke fått den oppfølgingen og hjelp som trengs og han virker lite opptatt av å ta undersøkelser. prøver og kontroller som ikke blir utført, henvisninger blir glemt og han er i tillegg vanskelig å kommunisere med, fremstår som noe nedlatende og til tider uprofesjonell

Den beste legen eg har hatt.

Gir seg god tid, god til å lytte til pasienten..Flink å gi gode råd, flink å trøste når ting buttar litt i mot...

Lite fornøyd

I begynnelsen var han den beste legen jeg kunne hatt, og jeg følte at han virkelig brydde seg om det jeg sa og slet med. Etterhvert som jeg har blitt avhengig av å besøke lege oftere, føler jeg at dette har endret seg. Han kan oppfattes som uprofesjonell og som angripendes og frekk, lite motiverendes og lite trivelig. Å besøke legen er nå blitt noe jeg gruer meg til.
Føler at jeg ikke blir tatt alvorlig, og at jeg kun er en plage for legen. Han er nok veldig bra med vanlige allmenne sykdommer og plager. Sikkert perfekt for en som kun trenger noen papirer i ny og ne, og sjelden sliter med plager.

Fagleg dyktig og god på pasienthandtering

Har hatt Håvard Hakestad som fastlege rundt 10 år. Har no bytta grunna behov for å ha fastlege på bustaden min, men haldt fram å ha han mange år etter fråflytting då da var ynskjeleg å ha ha han, samt uproblematisk. Tek seg tid på telefon etter kontortid om ein ikkje kan kome inn og gjer det på ein båe tolmodig samt informativ måte! Meget dyktig og likeeins hyggeleg. Kan annbefalast på det sterkaste!

Utrolig bra!!!

Beste legen jeg har hatt!! Lytter til pasienten, gir seg ikke før han har funnet 'feilen', følger opp, og sitter ikke og 'glaner' på pc etter svar. Tar seg tid med pasienten og har en utrolig humør.

Beste legen på øyen.

Er meget fornøyd med at jeg byttet til Håvard.
Seriøs flink lege med glimt i øyet.

Super fastlege

Håvard Hakestad tar deg alvorlig, og bruker god tid på pasientene sine. Han har humor, og behandler deg som en likeverdig. Beste legen jeg har hatt!

Baste legen so far

Ryddig og flink. Imøtekommende, tar pasienten på alvor, og setter seg inn i situasjonen.

Ringer opp på kvelden om han opptatt i kontortiden. Bra oppfølging!

Helt super

Veldig hyggelig ung mann og virker meget dyktig i henhold til de tingene jeg har tatt opp med han, både når det gjelder meg selv og barna. Hadde alltid tid til å lytte og tok alltid det som ble tatt opp alvorlig. Er ingen pilletriller, stoler på det du sier til han og at du kjenner deg selv best. Hadde jeg ikke flyttet hadde jeg aldri byttet.