Håvard Hakestad

Postboks 287 5402 Stord
Håvard Hakestad er en av 20 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Håvard Hakestad

Lite fornøgd

Framstår smilande og hyggeleg. Veldig sjølvsikker, men til tider arrogant. Lite imøtekommande, virkar ikkje interessert i pasienten, Meir oppteken av eigne tankar og meiningar enn å lytta og spørja. Ein god lege må vera oppteken av heile menneske, ikkje alt viser på ein prøve.

Til tider uprofesjonell, det har vore vanskeleg å opna seg for legen. Har ikkje blitt teken på alvor, ting blir bagatellisert. Samarbeid og tillit har vore vanskeleg med denne legen. Sikkert fagleg dyktig på mange områder, men har mykje å læra om det emosjonelle, om å lytta og sjå folk. Legen kan nok fungera bra for dei som har avklarte lidingar eller som treng ein resept i ny og ne.

Dyktig, grundig og hyggelig

Hakestad er svært grundig i sine undersøkelser, og tar gjerne eit par ekstra prøver for å sikkert stille riktig diagnose. I tilfeller der han har vore usikker har han sendt meg videre til spesialist for å vere heilt sikker på at ingenting vert oversett. Fantastisk dyktig lege som lytter, er forståelsesfull, følger godt opp og tar seg god tid til pasienten.

Personalet i resepsjon og på lab er alltid hjelpsomme, hyggelige og sympatiske.

Strålande fornøyd!

Uprofesjonelt og dårlig

Til tross for mange hyppige besøk har jeg ikke fått den oppfølgingen og hjelp som trengs og han virker lite opptatt av å ta undersøkelser. prøver og kontroller som ikke blir utført, henvisninger blir glemt og han er i tillegg vanskelig å kommunisere med, fremstår som noe nedlatende og til tider uprofesjonell

Den beste legen eg har hatt.

Gir seg god tid, god til å lytte til pasienten..Flink å gi gode råd, flink å trøste når ting buttar litt i mot...

Lite fornøyd

I begynnelsen var han den beste legen jeg kunne hatt, og jeg følte at han virkelig brydde seg om det jeg sa og slet med. Etterhvert som jeg har blitt avhengig av å besøke lege oftere, føler jeg at dette har endret seg. Han kan oppfattes som uprofesjonell og som angripendes og frekk, lite motiverendes og lite trivelig. Å besøke legen er nå blitt noe jeg gruer meg til.
Føler at jeg ikke blir tatt alvorlig, og at jeg kun er en plage for legen. Han er nok veldig bra med vanlige allmenne sykdommer og plager. Sikkert perfekt for en som kun trenger noen papirer i ny og ne, og sjelden sliter med plager.